Beter gooien ze er de nieuwe vBulletin op
Nieuwe Lay-out
Collapse
X
-
Originally posted by Beaudien View PostWelnee, dan kunnen wij niet meer zeggen op strenge toon "lees de stickies!" en zeg nou zelf, dat wil je toch niet missen??
btw als je dat doet, roep je dan mr T voor de geest???
i pity the foool!!!"I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."
Comment
-
Site is gewoon goed zo, is ook leesbaar op mijn mobiel, en tablet van mijn maIf the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html
Comment
-
Het ziet er wel netjes uit, het is alleen allemaal zo oud, en dof. Echt een site van ja, vroeger uit de oude doos. En ik wil niet uit de hoogte doen maar ik ben programmeur/ontwerper dus in principe heb ik er wel verstand van. Mensen die niet zoveel op het internet zijn zullen dit niet eens echt door hebben.
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostHet ziet er wel netjes uit, het is alleen allemaal zo oud, en dof. Echt een site van ja, vroeger uit de oude doos. En ik wil niet uit de hoogte doen maar ik ben programmeur/ontwerper dus in principe heb ik er wel verstand van. Mensen die niet zoveel op het internet zijn zullen dit niet eens echt door hebben.Ik ben niet dom... Alleen blond...
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostHet ziet er wel netjes uit, het is alleen allemaal zo oud, en dof. Echt een site van ja, vroeger uit de oude doos. En ik wil niet uit de hoogte doen maar ik ben programmeur/ontwerper dus in principe heb ik er wel verstand van. Mensen die niet zoveel op het internet zijn zullen dit niet eens echt door hebben.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostEn juist omdat jij programmeur bent moet jij je niet bezig houden met het ontwerp van het grafische gedeelte. Dat is een hele andere tak van sport en dat zou jij moeten weten. Programmeurs bedenken meestal vreselijk uitziende interfaces die niet intuïtief zijn en houden totaal geen rekening met de gemiddelde gebruiker.Ik ben niet dom... Alleen blond...
Comment
-
Oh jawel. Ik programmeer en ik ontwerp beiden, over het algemeen vallen mijn ontwerpen juist in de smaak. Ik doe van alles wat eigenlijk.
Een programmeur hoeft niet per definitie niet te kunnen designen. Als je kijkt naar PHP programmeurs, deze ontwerpen juist vaak. Ga je meer de software kant op, dan juist niet. Maar ik werk enkel en alleen aan websites en smartphone apps.
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostEn juist omdat jij programmeur bent moet jij je niet bezig houden met het ontwerp van het grafische gedeelte. Dat is een hele andere tak van sport en dat zou jij moeten weten. Programmeurs bedenken meestal vreselijk uitziende interfaces die niet intuïtief zijn en houden totaal geen rekening met de gemiddelde gebruiker.. Schitterende post weer.
@ Dexie
Een forum is dat: een forum. Het moet overzichtelijk zijn, makkelijk, intuïtief zou ik haast zeggen. Ik ben heel benieuwd waar jij dan vindt dat het forum hierin tekort schiet."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Ik vind bodynet eigenlijk het meest gebruiksvriendelijke forum van nederland. Maar wat restyling uiterlijkwise zou nooit verkeerd zijn denk.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 51kg 8x, 6x L en R
Superset met
Lu side...-
Kanaal: Trainingslogjes
13 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x (durfde 117.5kg niet, 110kg was laatste w-up set)
- 107.5kg 2x
Deficit wide...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
2 weken geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
2 weken geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment