Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

* Schopt ff topic omhoog... *

Comment

*bepaalde bungelende lichaamsdelen van vrouw ingeruild voor rood wit blauw nederland*
      stats :
      - 17 jr
      - 86 kg
      - 1,88 m
      - 8-10% bf

Comment

Spijtig...
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Zal er vanaf vandaag ook consequent mee omgaan is tenslotte mijn eigen topic..

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (dude @ Apr. 03 2005,14:59)]*bepaalde bungelende lichaamsdelen van vrouw ingeruild voor rood wit blauw nederland*  
            Dude,jij bent de man,bro!!

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Apr. 03 2005,15:39)]Spijtig...
              zeer spijtig
              "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Mee eens Marco maar net als met veel dingen lopen ze uit de klauwen als je geen lijn trekt..

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 07 2005,13:24)]Mee eens Marco maar net als met veel dingen lopen ze uit de klauwen als je geen lijn trekt..

Greets...
                  ik ben goed in lijntjes trekken ___// maar ehm haha je gaat tog nie mijn avatar verbieden, terwijl die eerst wel mocht en het gewoon een leuk plaatje is!?>
                  "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Nee jij bent en blijft de enige uitzondering. Ik had eigenlijk nee moeten zeggen toen gezien mijn eerste post in dit topic. Tot het moment dat je hem inwisseld voor een andere mag je hem gebruiken dus.

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X