Ongelezen berichten en verdwenen berichten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ongelezen berichten en verdwenen berichten

Ik heb twee vraagjes, eerste is redelijk ongemakkelijk en vind ik soms zelfs schijt irritant, andere is meer nieuwsgierigheid:

Als ik op ongelezen bericht druk en een topic binnen ga, ga ik naar de laatste pagina. Niet naar het nieuwste ongelezen bericht, zoals het zou horen. Meer mensen die daar last van hebben?

Minder belangrijke vraag is: waarom zijn er ineens 50 berichten van mij zijn verwenen? Ik zat al een tijd over de 2.000 en nu mag ik die grens opnieuw passeren iemand een idee waarom dat gebeurd zou zijn?

Ik heb nergens last van ik ga gewoon naar het laatste ongelezen bericht. Het tweede heb ik ook last van ben zelf ook iets van 50 posts terug gegaan
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

als jullie fanatiek over piemels zaten te praten dan kan het kloppen dat er wat posts verdwenen zijn. anders geen idee. ook niet over je andere vraag

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
        als jullie fanatiek over piemels zaten te praten dan kan het kloppen dat er wat posts verdwenen zijn. anders geen idee. ook niet over je andere vraag
        Nope, geen enkel topic wat ik zo voor de geest kan halen waar ik veel in had gepost die mogelijk verwijderd zou kunnen worden.

Owww, zou het komen omdat het mooie vrouwen topic is verschoven naar de 18+ sectie is verdwenen? Misschien dat hij het dan niet telt? Daar had ik wel een hoop kwaliteitspost

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
          als jullie fanatiek over piemels zaten te praten dan kan het kloppen dat er wat posts verdwenen zijn.

O, dan zouden er van Silk wel meer dan 50 posts verdwenen zijn, dus dat kan het niet zijn.

"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

mooie vrouwen topic is verplaatst naar 18+ sectie denk ik...dus silk jij hebt -65 posts en ik -38. :P
            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
              mooie vrouwen topic is verplaatst naar 18+ sectie denk ik...dus silk jij hebt -65 posts en ik -38. :P
              Vreesde er voor ja..

Maar nu blijft het echte probleem nog onopgelost

@beaudien, die oudjes van tegenwoordig hebben geen humor meer, of wat?

Comment

Originally posted by Silk View Post

@beaudien, die oudjes van tegenwoordig hebben geen humor meer, of wat?

Nee kleine jongen, allemaal kommer en kwel in het bejaardentehuis.
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

@Silk: Als je bij nieuwe berichten op het pijltje naar beneden klikt, dat vóór de topictitel staat, ga je wel naar het eerste nieuwe (i.e. ongelezen) bericht als het goed is).
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Als ik op ongelezen bericht druk en een topic binnen ga, ga ik naar de laatste pagina. Niet naar het nieuwste ongelezen bericht, zoals het zou horen. Meer mensen die daar last van hebben?
                    Niet alleen is dit probleem er nog steeds, ook zie ik soms de topics die door mensen met mod rechten aangemaakt worden. Dat gebeurt dan in het ´actieve discussies´ tab. Als ik er op klik kan ik ze helaas niet openen

Nog steeds niemand die hetzelfde heeft?

Comment

Niet alleen is dit probleem er nog steeds, ook zie ik soms de topics die door mensen met mod rechten aangemaakt worden. Dat gebeurt dan in het ´actieve discussies´ tab. Als ik er op klik kan ik ze helaas niet openen

Yep, heb ik ook. Vaak met hele willekeurige namen die mijn aandacht trekken

Comment

Het mooie vrouwen topic is nu zo goed als dood sinds het onder 18+ valt

Comment

Jullie moesten het zo nodig 18+ maken, dan gaat het gewoon naar die sectie. Als jullie het christelijk kunnen houden blijft ie gewoon onder algemeen staan. We moeten ook een beetje rekening houden met de mensen die dit forum browsen vanaf andere locaties dan in je uppie op je kamer.

Jep, sommige secties tellen niet mee in postcount. Als dat zo was dan hadden de mods waarschijnlijk al 100000+ posts, aangezien onze afgeschermde sectie gewoon een chatbox is. Zelfde geld ook voor veel secties die openbaar zijn overigens.
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Welke topics bedoel je dan en wanneer was dat? Toevallig gisteren of eergisteren of vaker?
                            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                              Jullie moesten het zo nodig 18+ maken, dan gaat het gewoon naar die sectie. Als jullie het christelijk kunnen houden blijft ie gewoon onder algemeen staan. We moeten ook een beetje rekening houden met de mensen die dit forum browsen vanaf andere locaties dan in je uppie op je kamer.
                              Heb je dan ook wel weer gelijk in
                              btw nu MisterFit niet echt meer actief is, zou je het jailbait topic kunnen heropenen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X