Dagelijkse emails?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dagelijkse emails?

Ik heb een abonnement op een groot aantal discussies op dit forum. Dagelijks krijg ik een email van ieder van deze discussies als er nieuwe contributies aan zijn toegevoegd. Het valt me op dat ik de laatste twee dagen geen enkele email meer ontvang. Wel zijn er nieuwe bijdragen geweest aan de discussies waar ik op geabonneerd ben. En mijn gebruikersinstellingen zijn ongewijzigd. De emails zijn ook niet in de spam filter van m'n email verdwenen.
    Ben ik de enige die dit probleem de laatste dagen heeft? En wat kan ik er aan doen zodat wel weer die email notificaties ontvang?
    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Ik heb verder geen abonnementen ofso dus kan daar niet in mee praten, maar wat mij wel opvalt is dat het forum onwijs traag laad, soms wel een minuut nodig om een pagina te openen
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
      Ik heb verder geen abonnementen ofso dus kan daar niet in mee praten, maar wat mij wel opvalt is dat het forum onwijs traag laad, soms wel een minuut nodig om een pagina te openen
      heb precies hetzelfde probleem...

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
        Hier precies hetzelfde, dacht eerst dat het aan mijn computer lag..
        Ernstig noh!

Comment

via bodynet fb vernomen dat er aan gewerkt word en dat t ff tijd nodig heeft wat betreft de mails... geen last van !

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
            via bodynet fb vernomen dat er aan gewerkt word en dat t ff tijd nodig heeft wat betreft de mails... geen last van !
            Ik wist helemaal niet dat bodynet een fb pagina heeft xD

Comment

Is ook totaal niet interessant

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X