2 ideetjes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 2 ideetjes

Hey iedereen.

Ik had 2 ideeen niet erg orgineel of wat dan ook maar imo geven ze wel een meerwaarde.

Een rep systeem: je kan nuttige posts +1 geven en mindere -1 bijvoorbeeld, met bepaalde limieten die verhogen naarmate je postcount groeien. Op iemands profiel kan je zien hoe die ervoor staat (+5 / -2 bijv).

Een @ list. Als je iemands naam typt met een @ ervoor of als je iemand quote krijgt hij daar een melding van bij het meldingen scherm.

Beiden zijn fijnloos te intergreren in VB boards.

Wat vinden jullie?

Je eerste idee vindt ik wel goed alleen ik snap niet helemaal hoe je dat 2e idee bedoelt? Net zoals twitter ofzo?

Comment

Je krijgt bij je meldingen een melding dat je bent gequote of vermeld, en kan dan in een overzicht zien waar met topic naam en een deel van de post. Net zoals op dbb bijv alleen dan idd dat vermelden erbij.

Comment

Vind het opzich wel goede ideeen, vooral die 2de.

Comment

Bad karma werd op DBB heel erg misbruikt. En die goede karma... ach... gebruik jij waar t voor bedoeld is? Bijna al mijn karma daaro (gegeven of gekregen) is met onzinpost.
          Al moet ik wel zeggen dat ik dat soms wel een fijne functie vind. Sommige berichten zijn t niet waard om te quoten vind k.

2e lijkt me wel handig Maar was t niet zo dat de webmaster hier al tijden zoek is ofzo?
          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Een 'wie heeft mij gequote' knopje net als bij dbb zou wel handig zijn idd. Coen zat ook te werken aan een update en was best vaak online de laatste tijd. Misschien dat je hem kunt contacteren als je vind dat bodynet verbeteren belangrijk in je leven is.
            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Vergeet die ideeën maar, de webmaster is al jaren niet meer online geweest en admin's kunnen zulke veranderingen niet aanbrengen.

Comment

Idee 1: wel grappig, maar weet niet of daar nou gebruik of (zoals Patriciaaaa al zei) misbruik van gemaakt zal worden.
                Idee 2: +1

Maar wat @Fitness-Maniak zegt weet ik niet, maar kan zomaar kloppen. Gezien wat onderaan de pagina staat: Copyright 2002 - 2009 Bodynet.nl
                Purist
                Verzuren zonder kuren
                ...ilse weet alles...

Comment

Originally posted by R2D2 View Post
                  Maar wat @Fitness-Maniak zegt weet ik niet, maar kan zomaar kloppen. Gezien wat onderaan de pagina staat: Copyright 2002 - 2009 Bodynet.nl
                  Geloof me, hij is niet de eerste die met 'ideetjes' komt, en als het mogelijk was waren er al lang veranderingen gekomen.

Comment

Waarom maakt.er niet iemand bodynet 2.0 en stappen we massaal over
                    Is anders. De baas van de site te.bereiken, ik koop bn.wel over van hem

Comment

Quibus is die rijke nigga.

Doe die +1 berichten doorvoeren pls. Hoef ik niet alle post van faabjan te quoten.
                      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Vind het forum prina zo, gaat er leuk aan toe, soms mekaar nareen maar toch ook allemaal geinteresseerd naar hoe het anderen vergaat na bijv blessures of zelfs prive problemen, alle ideetjes waarbij dbb als vb geld zeg ik al bij voorbaat Neen!!
                        "You are what you eat..."
                        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Ik ben het eens met robbie de site vind ik er mooi uitzien zoals die nu is.

BN 2.0 spreekt me ook wel aan. zo`n site maken zoals dit is niet moeilijk (als ik me niet vergis) als goed is zijn het allemaal standaard templates en zijn wijzigingen snel te maken.
                          If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
                            Ik ben het eens met robbie de site vind ik er mooi uitzien zoals die nu is.

BN 2.0 spreekt me ook wel aan. zo`n site maken zoals dit is niet moeilijk (als ik me niet vergis) als goed is zijn het allemaal standaard templates en zijn wijzigingen snel te maken.
                            Moeilijke zit hem in het snel houden bij zoveel bezoekers, en spookaccounts
                            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Tja als GEN de auth code had of FTP toegang kan ik alles gratis maken lol, de basics zijn gratis te downloaden is een halfuurtje phpen.

En idee 1 zal dan ook wel opgelet moeten worden door mods. Had gen al eens gesproken maar kreeg geen hoogte of er nou echt werd gewerkt of dat dat het plan was.

En ja het forum is goed hoor maar kan altijd beter. Toch (:

@patricia snel houden is geen probleem. Gewoon een goede VPS oid met eigen ram.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X