Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
De nieuwe lijst met aanklikbare smilies is samengestelt, ik hoop dat mensen met een langzame verbinding niet te lang hoeven wachten voordat de hele lijst wordt geladen
Citaat[/b] (corina @ Mrt. 16 2005,11:08)]@marco
je kan het proberen om hem op mij toe te passen, maar dan wil ik wel een smilie erbij die een knal uitdeelt of iemand vermorzelt
"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
Citaat[/b] (corina @ Mrt. 16 2005,11:08)]@marco
je kan het proberen om hem op mij toe te passen, maar dan wil ik wel een smilie erbij die een knal uitdeelt of iemand vermorzelt
Het verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Comment