Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Wat ik irritant vind is dat de posts in dit gedeelte niet altijd bij de nieuwe berichten staan, dat dit afhankelijk is van je cookies. Kunnen deze berichten niet gewoon standaard tussen de nieuwe berichten staan?
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Via het hoofdscherm uiteraard wel Corina maar sommigen lezen via de knop 'nieuwe berichten'.
Dan krijg je een ander scherm waar gewoon alle topics dwars door elkaar staan op volgorde van de laatste post.
Citaat[/b] (harold @ Mei. 24 2005,20:37)]Wat ik irritant vind is dat de posts in dit gedeelte niet altijd bij de nieuwe berichten staan, dat dit afhankelijk is van je cookies. Kunnen deze berichten niet gewoon standaard tussen de nieuwe berichten staan?
Grtz..
Voorheen was dit wel het geval, echter dit brengt gelijk een nadeel met zich mee en dat is iedereen de nieuwe posts te zien krijgt in het overzicht met topictitel. Ook kon er dan direct door leden doorgeklikt worden zonder een wachtwoord op te geven. Raar maar waar, daarom heb ik dit eruit gesloopt
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
Comment