Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Aanleiding voor deze vraag is een filmpje tuurlijk mag er worden!
Maar filmpjes van de mede groten der aarde van mij horen imo wel een eigen plekje te krijgen!
Kan ik af en toe wat uppen en we kunnen wat nieuws posten over de groten der aarde
Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
jah maar het is niet echt off topic want het gata over pro athleten en die hebben een eigen topic nodig waarover gediscuseerd ken worden ik vind dat ie er ook moet komen
Off-topic is imo alles wat niet van doen heeft met de hoofdzaak van bodynet!
En Jay Cutler hoort imo al helemaal niet in een forum called Off-topic.
Ik snap je bedoelingen ik hoop ook dat je snapt wat ik bedoel
Jawel, maar geef gelijk aan dat het gehele forum alleen voor leden toegankelijk is behalve dan algemeen.
De enige extra 'beveiliging' bestaat voor ergogene middelen waarvoor een password nodig is en dát lijkt me nu weer wat ver gaan voor filmpjes.
Horen vanzelf wat Webbie wil. Â
en dan als afgeschermd een stukje media
Filmpjes ( als in promo's, tribute's, interviews, etc,etc )
Er is niet echt een gedeelte voor Pro materiaal snapt U.
Ik vind dat als ik iets up het speciaal voor de leden is weet ik ook waar het is en heb ik er meer plezier in dan mensen die het downen vanaf de homepage.
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
Comment