1 topic waarin iedereen zich voorstelt???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 1 topic waarin iedereen zich voorstelt???

Ik zie dat er de laatste tijd dagelijks nieuwe gebruikers op dit topic komen.

Is het niet makkelijker en Overzichtelijker als iedereen zich voorstelt in 1 topic.

Als iemand dan nieuw is meld hij zich daar aan. Wij klikken 1 keer op nieuwe berichten en zien dan dat er iemand bij is gekomen.

Of 1 topic waarin alle leden zich voorstellen ook de al wat langere gebruikers met stats

ben beniewd wat jullie er van vinden ?

Je idee is niet slecht, maar ik vraag mij af of mensen dan hun eigen voorsteltopic nog kunnen bekijken.
    Want als iemand zich voorstelt, en tien minuten later meld weer iemand zich aan, dan loopt alles door elkaar heen volgens mij.
    Groet;
    Brear.

Comment

das ook niet de oplossing denk ik
      maar goed wees blij dat de mensen zich iig voor stellen
      Who's the Chef

Comment

Is niet handig, op deze manier kun je tenminste de topics van mensen terug vinden. Vaak ontbreken er bv gegevens in de eerste post die later worden aangevuld, dat zou dan een zoekplaatje worden.

Overigens staat dit topic volledig verkeerd, lees gerust ook ff de uitleg over de onderdelen die in de regels staat.
        Zal het verplaatsen naar problemen en suggesties.

Comment

Zie er ook het voordeel (nog) niet van in.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Als ik een nieuwe member zou zijn en iedereen heet mij welkom dan zou ik direct denken wauw tof forum, iedereen heet mij welkom. Dit is ook een onderdeel dat anders is dan bij andere fora, daar krijg je van 2-3 mensen een welkom and thats it, hier heet iedereen u welkom.

Tenslotte zijn we nog altijd een klein forum dat het gezellig wil houden, een familie sfeertje

Grtz
            stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X