Gedragsregels

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gedragsregels

Misschien is het verstandig om zodra iemand zich aanmeldt meteen een automatische pm te sturen met de gedragsregels.

Hoe kom je daar nu ineens op?
    Gaat er hier iets niet helemaal lekker dan?
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

Comment

ja, is een goed idee ik had straxs ook iemand even ge pm't omdat hij zich niet voorgesteld had, nou heeft ie dat dus wel gedaan
      on the road to get huge

Comment

@ Achilles: Er is geen mogelijkheid voor een automatische pm dus dat gaat niet op. Wel is het zo dat iemand bij aanmelding direct een pop-up voor zijn neus krijgt waar oa een link in dik gedrukte letters naar de regels staat en die pop-up gaat alleen weg door accoord te gaan met de voorwaarden.
        Helpt uiteraard niet altijd even veel omdat veel mensen nu eenmaal afgrijselijk lui zijn of te dom om voor de duvel te dansen maar het idee is er...

Daarbij hebben we nog een hele rits aan mod-wannabe's die op alle mogelijke manieren mensen vertellen hoe het zou moeten dus uiteindelijk komt alles wel goed.

Comment

Duidelijk!

Comment

Originally posted by Shannasse
            Daarbij hebben we nog een hele rits aan mod-wannabe'sdie op alle mogelijke manieren mensen vertellen hoe het zou moeten dus uiteindelijk komt alles wel goed.
            Zie je dat zo dan?

Comment

@ Wel is het zo dat iemand bij aanmelding direct een pop-up voor zijn neus krijgt waar oa een link in dik gedrukte letters naar de regels staat en die pop-up gaat alleen weg door accoord te gaan met de voorwaarden.

En die link zie je niet als je een pop-up killer heb. Tegenwoordig hebben de meeste een po-up killer toch?
              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by kees
                En die link zie je niet als je een pop-up killer heb. Tegenwoordig hebben de meeste een po-up killer toch?
                ja dat klopt, enneh shan. hadje dat tege mij omdat ik een keer holp ?
                on the road to get huge

Comment

@ Bocca: Was meer een geintje hoor maar sommigen gaan idd af en toe wel wat te ver in mijn optiek, en dan vooral waar het gaat over het 'op de vingers tikken' van bestaande members over vage dingen. Wordt gewoon soms wat teveel op elkaar gelet en dat is mi nergens voor nodig, de meesten hier zijn prima in staat op zichzelf te letten en de enkele keer dat iets toch te ver gaat springen de mods wel in. En dat hoeft lang niet altijd via het board, vaste members hebben meer krediet en dan kan het dus ook in sommige gevallen 'achter de schermen' gebeuren.
                  Ook vind ik het persoonlijk jammer als er op een onderwerp van een nieuweling wordt gereageerd met de opmerking dat'ie zich eerst voor moet stellen maar er vervolgens toch een uitgebreid antwoord wordt gegeven, heeft weinig effect op die manier. Nieuwelingen via het forum op de regels wijzen als ze die niet volgen is uiteraard prima!

@ Kees: Zonder met de voorwaarden accoord te gaan kun je niet registreren dus iedereen die zich hier weet aan te melden heeft de link gezien.

Comment

Ooo dus je ziet het altijd dat je je eerst moet voorstellen.
                    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Nee, je ziet altijd de link naar de regels waarin staat dat je jezelf eerst voor moet stellen...
                      En je ziet daarbij staan dat je die link dient aan te klikken, de regels moet lezen en je daaraan moet houden. De regels daar neerzetten zou erg veel ruimte in beslag nemen en geen toegevoegde waarde hebben, mensen die nu de link niet aanklikken voordat ze accoord gaan zouden dan namelijk ook die tekst niet lezen.

Comment

@ Bocca: Was meer een geintje hoor maar sommigen gaan idd af en toe wel wat te ver in mijn optiek, en dan vooral waar het gaat over het 'op de vingers tikken' van bestaande members over vage dingen. Wordt gewoon soms wat teveel op elkaar gelet en dat is mi nergens voor nodig, de meesten hier zijn prima in staat op zichzelf te letten en de enkele keer dat iets toch te ver gaat springen de mods wel in. En dat hoeft lang niet altijd via het board, vaste members hebben meer krediet en dan kan het dus ook in sommige gevallen 'achter de schermen' gebeuren.
                        Ik versta dit eigenlijk niet zo goed 'op de vingers tikken'. (maar je hoeft het niet verder uit te leggen) Anyway als het ooit op mij betrekking heeft of al gedaan heeft, mag je het mij altijd laten weten, dan passen we ons aan natuurlijk.
                        En ik heb zelf inderdaad al meermaals mensen er opgewezen dat ze zich eerst moeten voorstellen, maar als dat de indruk mocht wekken dat ik wannabe-mod ben, dan zal daar snel verandering in komen.

Comment

Nee hoor Bocca absoluut niet!!

Comment

Geen auto-PM? Die kunnen we wel inbouwen hoor
                            VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

@Bocca:Wel ik heb ook al enkele malen gezegd tegen nieuwelingen dat ze zich beter eerst voorstellen en dan vragen gaan stellen, anders komt er toch een slotje op hehe, en zo ontnemen we wat sleutelwerk aan de mods. Zolang we dit correct doen zullen de mod's hiermee geen probleem hebben denk ik.
                              BTW Bocca,wij hebben het over de voorsteltopics, ik denk dat Shanasse het heeft over No-mods andere members op de vingers gaan tikken, dat heb ik jou toch nooit zien doen maat,ik zou zeggen blijf zeker wie je bent want je bent zeker een surplus op dit forum.
                              Aan dit forum zijn nu eenmaal gedragsregels verbonden, anders word het een gekkenhuis denk ik....
                              Grtz
                              -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
                              -2 know what we don't know
                              -No Pain No Gain!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X