Sticky's (?)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sticky's (?)

Goeiemiddag,

Ik vroeg me eigenlik af wie de sticky's controleert want ik lees hier pijnlijke fouten

Ik citeer er enkele :

"Samenstelling maaltijd voor de training heeft geen invloed op prestatie."

"Whey proteinen voor de training tijdens cutten zorgt voor afname vetmassa"

"Maar mega hoeveelheden koolhydraten 3 uur voor de training genomen geven misschien enige prestatieverbetering."

"Voedsel inname 0-3 uur voor training heeft geen invloed op prestatie"

"Conclusies:
    -Voedselinname (hoeveelheid noch samenstelling) 0-3 uur voor de training heeft geen invloed op de prestatie."

"kun je overwegen het aantal trainingen te beperken tot 3 á 4 per week en de duur van die trainingen tot onder een uur"

"Effectieve gewichttraining is een systeem dat bestaat uit een combinatie van weerstand plus uithouding. Je zou ongeveer 75% van je één herhaling maximum moeten gebruiken voor iedere oefening, daarmee kun je iedere set een bepaald aantal herhalingen doen (meestal 8 tot 12 bij oefeningen voor het bovenlichaam en 12-16 herhalingen voor de benen, met enkele individuele afwijkingen)."

Dit kom maar uit 2 sticky's heb de andere nog niet durven lezen.
    Last edited by Santino88; 25-06-2006, 12:02.

Vervelende met dit soort dingen is dat er net zoveel voor als tegens zijn.
    Zeker als je stukken onder elkaar quote krijg je tegenstrijdigheden.
    Het is een goed idee om ze weer eens na te kijken en waar nodig aan te passen of te verwijderen.

Ik hoop dat Snipke en Shannasse hier tijd voor hebben want de genoemde onderwerpen weet ik niet genoeg vanaf.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

het is vaak ook maar net hoe je het uitlegd.... Dit is ook het geval met trainingsschema's. De een zegt dat je de spiergroepen niet 2x per week moet trainen (want dan groei je niet wordt er gezegt), en anderen zeggen dat het juist extra stimulans is. Zo kun je nog veel meer voorbeelden geven. Ik denk dus dat het vooral ligt aan degene die het heeft geschreven en wat zijn ervaringen zijn.
      (maar er kunnen natuurlijk altijd ECHTE fouten inzitten ja...)

gr
      Trainingslog Farmboy:

Comment

Kan inderdaad en er moet ook zeker naar gekeken worden.
        Feit blijft dat als je wat zinnen onder elkaar quote, liefst uit verschillende stukken, het al snel tegenstrijdig is.

Greets...

Comment

Zie het probleem niet, staat toch nergens dat wat onder sticky's staat de absolute waarheid is of zou moeten zijn? Sterker nog, 'de waarheid' bestaat helemaal niet...
          Zijn gewoon interessante stukken tekst die het waard zijn om apart gezet te worden zodat diegenen die dat willen het nog eens terug kunnen lezen zonder het hele forum af te speuren.

Comment

Nee, maar beginners fouten meegeven vind ik wel een probleem.

Comment

Laat ik nou uit ervaring weten dat er verdomd weinig beginners de sticky's lezen...
              En dan nog, zijn bepaald geen halszaken waar je het over hebt hè. Beginners kunnen hier op het forum zoveel goede dingen leren dat hier en daar een 'foutje' mbt voeding moelijk onoverkomelijk te noemen is, naarmate de ervaring en kennis groeit trekt zich dat wel weer recht.

Overigens is het nog steeds de bedoeling (tijdgebrek ) dat er aparte topics komen met wat basis principes over allerlei onderwerpen die betrekking hebben op onze sport. Die zullen bij uitstek geschikt zijn voor beginners en uiteraard geen fouten bevatten, hoewel er over sommige onderwerpen altijd discussie zal blijven omdat 'de waarheid' nou eenmaal niet bestaat.

Comment

Ik had 2 posts geplaatst bij de sticky's waarom zijn ze verplaatst naar training?

Comment

Omdat ze nog niet door een moderator zijn nagelezen.
                  Zijn helaas ook nog in het engels.

Greets...

Comment

De meeste echt interessante post zijn in het engels. Dit mede doordat de kennis in oostbloklanden, en ook Amerika op het gebied van krachtsport veel verder is dan hier. Er zijn maar weinig mensen die zin hebben om het allemaal te gaan vertalen, dus vandaar dat de meeste in het engels zijn.

Ik begrijp wel wat je bedoelt te zeggen met- ze zijn helaas nog in het engels ook. Als ik eerst lange engelse teksten zag, dan sloeg ik ze ook over. Tegenwoordig neem ik er de tijd voor, en het gaat ook steeds gemakkelijker/sneller om de tekst in je op te nemen en te begrijpen.

Comment

Klopt helemaal en ik neem er ook de tijd voor maar niet alle members beheersen de engelse taal afdoende helaas.
                      Staat los van het feit dat dat uiteraard geen reden is ze niet te plaatsen!

Greets...

Comment

Comment

?

Ik zeg niet dat ze niet geplaatst gaan worden maar dat het feit dat ze in het engels zijn in ieder geval niet de reden zal zijn als ze niet geplaatst zouden worden

Greets...

Comment

Wanneer is iets precies een sticky waard eigenlijk?

Comment

Lastig te zeggen.

Als de modjes het vinden en als de members het vinden zo ongeveer?

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X