Wat word jij met Carnaval?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wie gaat er btw als Been?
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Volgens mij leeft carnaval niet echt op het forum.

Ik ga zaterdag als drilsergeant en de volgende dag hijs ik mezelf in een hazenpak. Lang leve de lol
      Groei, Groeier, Groeist

Comment

LOL...het liefst zou ik zelf dat pak aandoen hahaha.

Ik heb er zin in, vanmiddag carnaval vieren, vanavond weer
        Sponsored by:
        Inshapesupplements

Comment

Allaaaaaffffff *hik*

Carnaval is de enigste keer dat in mij het beest los komt , dan vreet en zuip ik drie dagen lang alles aan elkaar.
          Om voor de rest van het jaar weer netjes aan de spa blauw te zitten en schone voeding te eten.

En hoe ik ga, van alles wah .

@ Corina zeker naar Wipneus en Pim in het Chassé?

Greetz.

Comment

ha, kheb gisteravond iemand gezien met zo'n BB pakje
            VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

hah tog nog wat helden op het forum Ik heb nu een prachtige 2 dagen achter je rug, ben op het moment zo brak als de tering, moet vanavond weer. Vanaf vanavond tot en met dinsdag zijn de drukste dagen in Breda (mijn mooie woonplekkie) en het is hier altijd volop feest, zaterdag zondag en maandag vooral. Vele beginnen hier den donderdag al, Smiddags de oude mannen en savonds gaan alle jongere t café en clubske in en dik los! HEB ZIN IN VANAVOND!

en @ castaway: met carnaval mag dat, moet dat eigelijk ik doe precies hetzelfde

Comment

IK was vanmiddag ook al in de stad, maar zaterdag en maandag is ut het drukste in de stad (Breda dus). Vanavond kroegentocht houduh en uitkomen in het kp of de Gb.

Breda de gekste!!!

Greetz.

Comment

Ik ga vanavond de eerste avond naar Den - bosch daarna twee dagen Maastricht. Maar als ik jullie zo hoor, heb ik er nog meer zin in.
                  Groei, Groeier, Groeist

Comment

Haha, na deze post:

Allaaaaaffffff *hik*

Carnaval is de enigste keer dat in mij het beest los komt , dan vreet en zuip ik drie dagen lang alles aan elkaar.

wist ik dat je in ieder geval een brabander was maar een bredanaar, perfect

Veel plezier, zuipze en succes met de dames vanavond kerel:P

gb = graanbeurs denk ik, en wat is kp? ik ga ff langs de vulling rustig beginne, dan nog ff langs de irish pub, guinessje drinken en dan feesten in dikke/jansse/something else en dan eindig ik ook wel in de graan lijkt me:P

ik kijk wel waar de mooiste dames zijn
                    Last edited by Dealer; 17-02-2007, 16:30.

Comment

Hehe ge wit de helft nog niet, maar Bredanoar da ben ikke ;-).

GB = idd Graanbeurs
                      KP = Kerkplein

Ik geluf dah wij beginnuh in de Sam Sam, Hart van Breda, ffkes in Vulling kiekuh, dan naar ut Pastorieke, maybe nog naar Bruxelles en dan Kp en/of Gb afhankelijk van de drukte overal.

Feest en zuip ze

Greetz.

Comment

ik hou niet zo van carneval, dus mij zie je ook echt niet verkleed gaan..

Grtz..
                        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

LOL....ik ga vanavond naar het Pumpke

Nu ga ik even terug kijken als wat jullie gingen hahaha, misschien zie ik jullie nog
                          Sponsored by:
                          Inshapesupplements

Comment

gisteravond was weer mooi, gezellig wel enorm druk, ik begon in de vulling en ben vrij snel naar de Graanbeurs gegaan, net de echte drukte ontlopen tot iets voor 4 doorgefeest, en net voor iedereen wegging de graan verlaten. Daarna me met tostis volgegete Zeeeer geslaagde avond weer ik hoorde toen ik binne was dat daarna de rij ongeveer 15 tot 20 minute duurde, ik heb er 5 minute op moeten wachten. Ook bij de vulling stond zelfs een kleine rij Twas n best zatte avond, maar om een een of andere rede niet echt brak op t moment... achjoa heb ik gene probleem mee

waar fitness je eigelijk? ik zit bij work-out. Bij vele andere hebben ze geneens barbells... en zit hier wel met maten, fijn zaaltje

Comment

Ut was gister schijt druk, niet normaal meer. Bij de Sam begonnen zat stampvol, daarna naar Vulling hier viel het mee, toen naar het Pastorieke ook stampersvol. Kerkplein zo binnen en daarna is de ellende begonnen, Graanbeurs 30 minuten buiten gestaan, eenmaal binnen zo jezus druk, dat we maar een half uur binnen zijn geweest, daarna naar huis gegaan.

Ik train bij Enjoy Sports in het Westerpark, voorheen Sportschool Princenhage.

Veul plezier vandaag.

Comment

Zit ik op een buitenlands forum? Versta d'r niets van...
                                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X