Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Het is eigenlijk gewoon nederlandse taal voor mongolen met een spraakgebrek
Whaha ja da's wel zo .
Hehe wat een kloot hea gister avond bij de bar wie was da ene wijfje op die tafel :P die stelde zich ineens voor aan mij enzo was blond wijfje niet eeens zo lelijk, maar al gouw vroeg ze om een biertje. Oja davit the man him self had my nog ff verdedigd macho man ik kwam tege iemand an meteen grote mond hea patsertjes.
Jezus, zwijg me over carnaval. Ik ging met men vriendin een weekend Keulen. Alles id ban van carnaval. Dat viel nog mee voor 2 dagen. Toen wouen we gisteren in Maastricht gaan winkelen bij het terugkomen. Ook alles gesloten vanwege carnaval. In België wordt dat iig niet zo hard gevierd als bij jullie, dus ik ga me niet verkleden
klop me zus was gister in maastricht. ( ov hea.. ) ff kijke daro en de winkels ware dicht en ze vond het er geen hol an. Hiero ken je nog beter cv. viere
Whaha ja da's wel zo .
Hehe wat een kloot hea gister avond bij de bar wie was da ene wijfje op die tafel :P die stelde zich ineens voor aan mij enzo was blond wijfje niet eeens zo lelijk, maar al gouw vroeg ze om een biertje. Oja davit the man him self had my nog ff verdedigd macho man ik kwam tege iemand an meteen grote mond hea patsertjes.
haha jou spraakgebrek is ook weer lekker op dreef. Ik weet ff niet over welk meisje je het hebt. Iig had ik 10 biertjes gratis! Enuh, die kerel had inderdaad een iets te grote smoel. Kan ie wel tegen zo'n klein jochie. haha, kwam er nog zo'n rare kerel bijstaan met van die grote ogen En lang dun postuur.. Ahja, het was leuk. Op het einde had ik 3 broodjes knakworst gratis Omdat ik telkens vroeg waar me broodjes waren, en gelijk omdraaide als ik ze had, alsof ik al betaald had.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment