Wat moet ik gaan doen naar de havo??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat moet ik gaan doen naar de havo??

Hey,

Ik weet echt niet meer wat ik na de havo wil gaan doen.
    Aan de ene kant dacht ik aan economie.. Maar dan mis ik die actie..
    En aan de andere kant, leek f16 piloot me leuk, maargoed dat is ook zo vergezocht. Computers zijn ook weer zo saai na een tijdje
    Heeft iemand ideeën? Ik wil actie gecombineerd hebben met hbo denkniveau.
    Want anders verdient het ook niet goed

Ik zit nu zelf richting recherche werk te denken... Iemand ervaringen daarmee?

Grtz, David.
    Last edited by dav1t0; 21-02-2007, 21:57.
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

wilde ik vroeger ook doen. maar das bakken met papierwerk. uiteraard kan je wel iets in de richting van de misdaad gaan doen. misdaadbestrijding met teams die achter de groten aanzitten.
    zoek es eea bij justitie op. die hebben zat vacatures. kan je gelijk werken en leren.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

HBO is sowieso weinig actie. Bij de meeste HBO-opleiding is het voornamelijk papierwerk.

Is de ALO niets voor jou? Kan je tenminste wel veel bezig zijn met sport.
      Groei, Groeier, Groeist

Comment

mavo

Gaat lekker naar het cios.
        Lekker je sport papieren hallen daarna kan je altijd nog gaan kiezen waar je dan wil gaan werken.

Politie,jusitie,op een school les gaan geven enz.

En als je sporten leuk vind is dat nog mee genomen ook werken kan je heel je leven nog doen.

Comment

CIOS is niet mijn ding. Ik ben niet zo van het sporten hoor. Vind fitnessen wel leuk, karate ook.. af en toe een beetje turnen, maar een job met sport lijkt me niks aan

Comment

Papierwerk is ook echt een probleem.. Ik vind keiharde actie leuk, maar ook tactische operaties. Dus eerst uitstippelen wat je gaat doen enzo..
            Nu ga ik iig richting politie..

Comment

Misschien eerst nog even naar het vwo zodat je wat meer tijd hebt om er nog over na te denken..

GRtz..
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

inderdaad een optie, hogerop studeren is een investering die het altijd waard is!

Comment

als ik jou was zou ik is bij de douane gaan kijken kerel das echte actie daar
                  Who's the Chef

Comment

och, de actie kan je toch ook buiten je studie zoeken? je moet gewoon iets gaan leren wat je interessant lijkt en tegelijkertijd waar je ongeveer later je baan in wilt vinden.

ga eens zoon compas test doen en open dagen bezoeken!

Comment

-Je kan een paar jaar het leger in gaan,
                      -Je kan attheneum gaan volgen. Desnoods in 1 jaar (duur),
                      -Iets met computerprogrammering,
                      -Politie-opleiding en vervolgens doorleren voor recherchewerk of geheime dienst,
                      -Na je havo jaartje rondreizen (Australië, Nieuw-Zeeland etc),
                      -Jaartje werken om tot een keuze te komen.
                      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

trouwens, wanneer je 2 jaar over je atheneum gaat doen ben je toch niet slim bezig. aangezien je op hbo in 1 jaar vaak je propedeuse haalt waardoor je ook toegelaten word op de uni

Comment

@mr. sym.: paar jaar het leger in, maar wat moet je daarna? ik zit daar ook wel es over te denken. maar waar kan je terecht als je uit ut leger komt

(ff nieuwe avatar gevonden )
                          Last edited by bruce; 22-02-2007, 12:17.
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ik wil mijn tijd niet verdoen, en daarom zo snel mogelijk helemaal van school af zijn. En heb ook geen zin om te reizen etc.

Ik ga die compas ofzo eens op internet zoeken.

Comment

Heb net zo'n test gedaan, maar daar komt ook niks leuks uit. Die tests zijn vooral gebasseerd op wat ik kan.. niet wat ik wil

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X