I need help!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• I need help!

Hey ey,

Zoals wel bekend ben ik al een tijdje bezig met de website: voedingsbehoefte.nl.
    Ik wil deze website nu in het engels gaan uitbrengen, en de artikelen die erop staan moeten vertaald worden. Heeft iemand hier zin en tijd om mij daarmee te helpen?

Mijn dank is groot.

Groetjes, David.
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

www.skynet.be - De populairste portaalsite in Belgiƫ

met deze site kune je gewoon een volledig website adres ingeven en dan word die vertaalt van nederlands naar engels:-)

Comment

mooi man. Even kijken

Comment

Mja dat kost net zoveel werk als normaal vertalen, aangezien alles vrij vertaald word. We need humans for this!

Ik weet trouwens niet eens hoe je de caloriebehoefte of voedingsbehoefte vertaald naar het engels.

Comment

Denk dat het dan een beetje een onbegonne zaak is kerel
          Who's the Chef

Comment

systran?

Comment

je kunt het hans vragen op AR, dat is zijn werk.
              hij vraagt er volgens mij wel geld voor maarja jij ook voor je sites toch?
              Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

dankjewel Ahmet, ik zal het eens vragen.

Comment

Dan zal het wel lukken dav.
                  een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Mijn engels is niet zo best, dus aan mij heb je niks...

Grtz.
                    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Welkom beste internetlezers,

Wij van voedingsbehoefte.nl schrijven maandelijks artikelen om u te onderwijzen omtrent fitness.
                      Fitness is een sport waarbij het heel erg belangrijk is dat je goed weet waar je mee bezig bent. Dit geeft ook de beste resultaten.
                      Als er een onderwerp is waar u graag meer informatie zou willen hebben, waarvan wij geen artikel hebben, kunt u dit emailen naar [email protected].
                      Wij zullen dan een artikel schrijven, en u op de hoogte brengen zodra wij het online hebben gezet.

Bent u zelf een ervaren fitnesser, en heeft u ambitie om artikelen te schrijven? Dat kan natuurlijk ook. Email dan ook naar [email protected] en wij zullen contact met u opnemen.
                      Weet wel dat er geen verdiensten aan verbonden zijn.

Eventuele fouten kunnen ook nog naar [email protected] gestuurd worden.

Veel leesplezier!

Groeten, Het Voedingsbehoefte.nl team.

---------------------------------------

Welcome dear Internet readers,

Us guys from voedingsbehoefte.nl write monthly articles to educate you about fitness.
                      Fitness is a sport at which itā€™s very important that you are well aware of what youā€™re doing. This also returns the best results.
                      If there is a subject of which youā€™d like more info about which isnā€™t found in any of our articles, you are free to mail this to [email protected].
                      Weā€™ll write an article and notify you once itā€™s been put online.

Are you an experienced Fitness person yourself, having ambitions to write articles? Thatā€™s also possible. Send an e-mail to [email protected] and weā€™ll contact you.
                      Do know that no earnings are involved.

Possible mistakes / typoā€™s can be mailed to [email protected] too.

Have fun reading!

Regards, The voedingsbehoefte.nl team

-----------------------

Mijn engels is dan weer wel goed, wat vooral door het gamen komt volgens mij steek je veel engels van op!

Naja ik heb hierboven een klein stukje vertaald van je site: Voedingsbehoefte.nl - Voedingsbehoefte berekenen, Informatie over voeding, trainingen en het maken van schema's

En ik zou eventueel ook wel tijd hebben om nog wat meer te vertalen, ik zeg niet dat ik Ɣlles kan vertalen, maar het meeste zou wel moeten lukken.

Dus als je het hierboven vertaalde ding goed genoeg vind, laat maar iets weten! mail naar [email protected] o.i.d.

die site en jullie hebben me flink geholpen met mn voedings Ć©n trainingschema dus dit is wel het minste wat ik terug kan doen!

Comment

ziet er goed uit, ik heb zelf ook veel gegamed en mijn engels is redelijk goed, maar ik heb vooral veel problemen met de moeilijkere woorden(fitness gerelateerd). Ik zal je even toevoegen op msn. Of is dit geen msn adres?

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
                          ziet er goed uit, ik heb zelf ook veel gegamed en mijn engels is redelijk goed, maar ik heb vooral veel problemen met de moeilijkere woorden(fitness gerelateerd). Ik zal je even toevoegen op msn. Of is dit geen msn adres?

Jawel

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X