Stichting met hele goekope supplements-prijzen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Waar staat VZW voor ? Geld dit niet alleen als je de supplementen produceerd ?

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Wil de Bras @ Jul. 17 2003,13:04)]Waar staat VZW voor ? Geld dit niet alleen als je de supplementen produceerd ?
      Staat voor "Vereniging zonder Winst", en geld niet voor producenten maar voor mensen die als groep iets willen doen maar geen winst maken uit de uitgeoefende activiteit.
      You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

Comment

Wat wij hier een stichting noemen dus...

Comment

Oh een stichting bedoel je. Ik dacht dat je een of andere keuringsdienst bedoelde. Zie trouwens ook niet in waarom je het officieel zou doen, lijkt me niet nodig.

Comment

Ik doe mee!

Comment

DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Ik heb hier eens ergens gelezen (maar vind het niet direct meer terug), om eventueel te proberen bij Bardolino korting te krijgen.

Is daar al iets over bekend?
                You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

Comment

Geen idee maar meen dat de webmaster er mee bezig is / was.

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik ben nog even in overleg met Nico van Bardolino. Zodra er iets uit komt laat ik het jullie meteen weten

Greetz,

De webmaster

Comment

Top.

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Heb ook gehoord dat op de nieuwe site een spaarsysteem zal komen waardoor je dan kortingen zal krijgen.

Comment

Is het geen idee om gewoon een massa inkoop te doen bij een Amerikaans of mischien een Nederlands bedrijf. Ik heb wel eens aankopen gedaan bij http://www.inkoopacties.net/oz dit zijn echter alleen computeronderdelen en nog meer van dit soort dingen maar mischien mogen we hiervoor ook wel gebruik maken van deze site.
                          groeten Red
                          It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Invoer van uit Amerika is inderdaad goedkoper, maar dan moet je 100 % zeker zijn dat je niets besteld die misschien in België of Nederland verboden is.

Te grote hoeveelheden inkopen vanuit Amerika is bij controle wordt soms aanzien als handel drijven en moet je toelating voor hebben.

Comment

maar er zijn nu toch al 26 gegadigden. Dus misschien kan er langzamerhand wel effe naar gekeken gaan worden
                              eat eat eat and look like a freak!

Comment

Ben er al mee bezig!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X