Stichting met hele goekope supplements-prijzen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Riki @ Nov. 14 2003,21:43)]Ben er al  mee bezig!

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Dit is zekers een goed idee wat zeker veel voordeel uit gehaald kan worden. Tel mij ook maar mee.

Comment

Dat tellen zal wel lukken Melkman, maar of hier verder veel mee gebeurt... Ik heb zo mijn twijfels!
        Is alweer een erg oud topic inmiddels en het vervolg is weer eens helemaal doodgebloed lijkt het iig.  

Comment

RIKI

HOEVER BEN JE???

Comment

Ik had riki pm gestuurd en hij zei:

Originally posted by [b
            Citaat[/b] ]het zal nog wel even duren, heb nu andere prioriteiten, maar wanneer die klaar zijn is dit een van de eerste zaken die geregeld gaan worden.
            Dus als het van de grond komt zouden we misschien enkele zakken via deze leverancier kopen:
            Zak whey 22kg D
            En hierdoor bezorgings kosten besparen.

ps mocht iemand (uit NL) zon zak nu al willen kopen, dan zou ik graag mee willen doen!!!!

Comment

22KG!!!!!!!!!& #33;!!!!!!!!!& #33;!! Geweldig!!

en nog zo goedkoop... Hoeveel zijn bezorgingskosten trouwens?
              I live to end the game

Comment

Dat is goedkoop! Ben benieuwd wat de bezorgkosten zijn. Zo'n zak zou ik ook wel willen hebben voor die prijs
                Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Het zou me ernstig verbazen als hij er ooit 'aan toe' komt Melkman, maar ik help het je hopen...

Comment

De bezorg kosten zijn +- $ 160. Ik weet niet of de verzendkosten evt goedkoper worden bij meerdere bestelllingen.

Maar iedereen die intresse heeft moet mij een pm sturen, misschien kunnen we nu al wat met een groep bestellen. Want ik ga waarschijnlijk wel een zak bestellen, en met meerdere kunnen we de verzendkosten delen

Melkman

Comment

Yo!

Die 22 kilo zak die moet ik!

Heb bij de verkoper navraag gedaan over de verzendkosten maar als die verbubbelen neem ik het nog steeds haha!

Ik laat het jullie wel weten.

Groeten,

JW
                      Groeten,

JWL

The Critical Natural

Comment

ow sorry melkman... was iets te enthousiast....

Heb jij ook gevraagd wat de kosten worden als we 10 zakkken kopen?

Groeten,

JW
                        Groeten,

JWL

The Critical Natural

Comment

Denk dat de verzendkosten zoveel of zelfs meer zullen bedragen als de zak zelf.

grtz
                          stil growing

Comment

ik vind em te goedkoop. ook al istie zonder smaak. moet zelf voor 750gram al 32 euro dokken. dus een kg. ong. 43 euro. 22kg x 43,-- = ong. 1000 euro. en hiero maar 90. (als je geen verz. kostn hebt). nope niet voor mij.
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (bruce @ Jan. 21 2004,23:43)]ik vind em te goedkoop. ook al istie zonder smaak. moet zelf voor 750gram al 32 euro dokken. dus een kg. ong. 43 euro. 22kg x 43,-- = ong. 1000 euro. en hiero maar 90. (als je geen verz. kostn hebt). nope niet voor mij.
                              Tja hij blijft idd erg goed koop. Maar dat komt omdat er in bulk verkocht wordt vanuit de whey fabriek gelijk.

Als ik 22 kg zou kopen ben ik normaal ook maar € 500,- kwijt dus die 300 kan wel komen doordat ik groot bestel.

Ik heb navraag gedaan daar en als we 3 zakken kopen is de totale verzendkosten $432.04.
                              Dus totale kosten zijn dan 3*90+432.04=702.4/3= $ 234 dollar per persoon
                              Als het goed is er nog 1 persoon nodig.
                              Mocht je intresse hebben stuur dan een telefoon nummer zodat ik je kan bellen als het doorgaat.

Comment

hm. voor die 432 dollar, kan je het volgens mij ook zelf halen? lol. reisje states en op vliegveld iets extra dokken voor t gewicht.
                                of zou je bij douane weer onderzoek krijgen? 5x 22kg coke. gege
                                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X