spieren, kracht maar tog niet genoeg?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• spieren, kracht maar tog niet genoeg?

Hallo, Ik heb een mededeling ik ben best wel gespierd voor mijn leeftijd "15'' en ik wil wel verder gaan natuurlijk maar mijn probleem is. Laatste tijd heb ik vaak ruzie en block ik meestal paar stoten, doordat ik breede armen heb voel ik er niet zo veel van, maar als ik terug sla dan sla ik zacht want ''men'' zegt dan tegen mij ''ik had wel meer van je verwacht''.
    nou, mijn vraag is welke oefening of moet ik bepaald iets doen om harder te kunnen slaan ( kickbox training helpen niet al geprobeerd)
    Het spijt me als dit soort vragen niet bij de forum hoort maar ik moest het gewoon van iemand weten, Alvast bedankt
    Groeten, YK074
    it's gon take mo' than a bullet in a heart to hold me back

Stel je eerst eens even voor kerel.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Stel je eerst eens even voor kerel.
      Sorry, vergeten!!
      net gedaan!

Comment

ik heb deze vraag ook al een x eerder gestelt alleen dan omdat ik veel aan vechtsport doe

je zou je meer moeten richten op explosief trainen als voorbeeld zal ik bankdrukken nemen je pakt gewoon het gewicht waar je normaal mee traint, of misschien iets lager en je stoot die snel uit, eigenlijk zo snel als je kan.
        je kan het wel vergelijken met een stoot, je probeer het gewicht zo snel mogelijk omhoog te krijgen, en dan laat je hem langzaam trugzakken en dan stoot je hem weer snel uit langzaam trug tot je op het aantal herhalingen zit dat je normaal doet (hoop dat dit beetje duidelijke uitleg is)

verder zou je ook is kunnen proberen om op je vuisten op te drukken, krijg je hardere vuisten

maar als het niet nodig is om ruzie te maken doe het dan ook niet

veel suc6 verder
        Owner of the Iron Playground.

Comment

Allright. Om beter te slaan gebruik je geloof ik vooral je core (abs) om mee te draaien, je triceps en pectoralis major om je arm uit te strekken naar voren. Ik zou je training dus vooral focussen op deze spieren. Verwaarloos de andere spiergroepen echter niet! Als je dat wel doet kun je in een verkeerde houding (ver)groeien zeker gezien je leeftijd. Ik zou gewoon licht trainen en hoog in de reps vanwege je leeftijd. Veel opdrukken, en crunchen en het liefst nog klappen bij het omhoog gaan bij de pushups om je snelheid te trainen. Daarmee kom je denk ik een heel eind. Voor je andere spiergroepen doe iets als je optrekken aan de deur en squatten met 2 kratjes bier in je handen.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by jordy View Post
            ik heb deze vraag ook al een x eerder gestelt alleen dan omdat ik veel aan vechtsport doe

je zou je meer moeten richten op explosief trainen als voorbeeld zal ik bankdrukken nemen je pakt gewoon het gewicht waar je normaal mee traint, of misschien iets lager en je stoot die snel uit, eigenlijk zo snel als je kan.
            je kan het wel vergelijken met een stoot, je probeer het gewicht zo snel mogelijk omhoog te krijgen, en dan laat je hem langzaam trugzakken en dan stoot je hem weer snel uit langzaam trug tot je op het aantal herhalingen zit dat je normaal doet (hoop dat dit beetje duidelijke uitleg is)

verder zou je ook is kunnen proberen om op je vuisten op te drukken, krijg je hardere vuisten

maar als het niet nodig is om ruzie te maken doe het dan ook niet

veel suc6 verder
            Bedankt voor je informatie ik snap het wat je bedoeld met dat bankdrukken
            het is meer iemand te stoten om hem in de war te brengen zodat hij zeg maar op de grond licht en stopt met vechten maarja ik snap het heel erg bedankt

Comment

bankdrukken is enorm overgewaardeerd voor slagkracht.

Push press heeft alles dat bench heeft en meer.

Hoelang heb je kickbokstraining gehad, op 1 lesje leer je niks.
              the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by youngkiller074 View Post
                Laatste tijd heb ik vaak ruzie
                Lijkt me handiger om te zorgen dat je minder vaak heibel krijgt .
                Trainingslog Farmboy:

Comment

idd net wat je zegt

das nog de beste oplossing van almaal

maja goed daar ga ik me veder neit mee bemoeie
                  Owner of the Iron Playground.

Comment

Hoe lang train je al?Belangrijkste is dat je goed instapt en op tijd loslaat.Dus probeer niet met kracht te slaan,anders ben je na 1 ronde al kapot.
                    oldpride.nl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X