Ruzie! Ruzie! Ruzie!
gruwelijk
Collapse
X
-
Pfff ik snap hier helemaal de ballen van...sowieso snap ik absoluut niet wat er zo "gruwelijk" is aan lekkere vrouwenbillen in strakke strings te zien ronddraaien. Alleen die ene in die rode jurk in dat eerste filmpje leek ff een dampende drol te draaien zoals been al eerder terecht vermeldde.
Kan deze topic gesloten worden?Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Tuurlijk kan het gesloten worden maar dan moet er wel een rede voor zijn of de TS moet het aangeven.
@ onderhandelaar
Ik denk dat je Erik zijn post verkeerd opvat, denk dat hij het over het filmpje had en dan de gedachte "gruwelijk" er bijWho's the Chef
Comment
-
Nog steeds ziek dus onderhandelen... schiet niet op man
Wat zegt de doktor tegen je dan?
Zolang ziek is echt kut mag ik vragen hoe lang geleden je laatste kuur is geweest?
En de opmerking van erik vind ik best logisch dat zo opmerking in verkeerde keelgat schiet aangezien het niet echt humoristisch klinkt.eat eat eat and look like a freak!
Comment
-
ja nog steeds ziek dino21 t is geen griep meer, maar diaree en extreem gewichtsverlies. 7 kilo verloren 2 mnden tijd, dit speelt nu dus 2 mnden
wat de dok er van zegt niets boeiends hebben bacteriologisch en parasieten onderzoek gedaan niets gevonden
afgelopen ma bloed aflaten nemen op meest enge ziekte tja en dat vermoeden is reel gworden, ben bang dat ik r aan moet gaan geloven
laaste kuur is btw vlak voor de zomer vakantie gweest dus 5mndn geleden
voor de rest mag topic gwoon open blijven zie niet in wrom niet▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Wat is er uit de bloed test gekomen dan kerel??
Kan goed begrijpen dat diaree zwaar iritant is ik wordt al gek als ik het een dag of 2 heb..
Sterkte kerel.
Open anders even een nieuw topic over de uitslag.
@ dino ik denk dat erik's post op de filmpjes zal slaan.Who's the Chef
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View Postja nog steeds ziek dino21 t is geen griep meer, maar diaree en extreem gewichtsverlies. 7 kilo verloren 2 mnden tijd, dit speelt nu dus 2 mnden
wat de dok er van zegt niets boeiends hebben bacteriologisch en parasieten onderzoek gedaan niets gevonden
afgelopen ma bloed aflaten nemen op meest enge ziekte tja en dat vermoeden is reel gworden, ben bang dat ik r aan moet gaan geloven
laaste kuur is btw vlak voor de zomer vakantie gweest dus 5mndn geleden
voor de rest mag topic gwoon open blijven zie niet in wrom niet"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Hij kan nog nooit uitslag gehad hebben als het maandag afgenomen is.
Maar hoop dat het niks ergs is jongen.
Ieder geval beterschap en als het echt een griep is die je zwaar gevallen is is het grote deel toch vocht wat je kwijtraakt en dat is er redelijk snel weer aan.
Frusterende tijden voor je duseat eat eat and look like a freak!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
5 dagen geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
1 week geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment