roken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik vind het ook een sterk verhaal maar goed een andere vraag waarom kun je als je over k@nker praat dit niet voluit schrijven, ik heb meerdere mensen verloren aan k@nker en ik zie echt niet in waarom je het niet gewoon kan schrijven zolang je het niet als scheldwoord gebruikt is er toch niks beledigends aan.

Ps omdat niemand het voluit schrijft en ik niemand tegen het zere been wil schoppen zal ik dit nu ook niet doen maar ik vind het erg vreemd.
    Als ik wat zeg over aids schrijf ik toch ook geen @ids.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
      Roken als pre workout stimulans...pfff het zit tussen de oren vermoed ik. Het moet niet gekker worden!
      Genoeg powerlifters en vechtsporters die zo strak als een rekker op een meet of in de ring staan. Ik gebruikte altijd guarana voor mn wedstrijden(heeft samen met caffeine op de dopinglijst gestaan). Moet ook niet gekker worden dan?

Nicotinekauwgom of in poedervorm zou een pak gezonder zijn voor het lichaam maar hetzelfde effect teweegbrengen. Ms een gezonder alternatief.
      Last edited by Genjuro; 28-11-2007, 18:16.
      the one and only tabata overlord

Comment

Weet je wat? Ik ga er niet verder over in discussie. Dat lijkt me verstandiger. Succes met de nicotine methode aan iedereen die zich daar bij aansluit. En overigens...nicotine is net zo k*nkerverwekkend als de teer in de sigaretten!

Ik doe aan deze discussie vanaf nu niet meer mee.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
          Genoeg powerlifters en vechtsporters die zo strak als een rekker op een meet of in de ring staan. Ik gebruikte altijd guarana voor mn wedstrijden(heeft samen met caffeine op de dopinglijst gestaan). Moet ook niet gekker worden dan?

Nicotinekauwgom of in poedervorm zou een pak gezonder zijn voor het lichaam maar hetzelfde effect teweegbrengen. Ms een gezonder alternatief.
          Dat klinkt echt prachtig. Wellicht dat ik een keer ga kijken of het wat is.

Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn.
          Ik vind die echt prachtig. Ik heb het zelf altijd al gevonden, maar dit is ook mooi gezegd. Ik heb een nieuwe handtekening.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X