15-jarige kickbokser

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 15-jarige kickbokser

Ik zag dit van de week op eurosport de jongen in het rood is 15 jaar.

klik

15 jaar en K1-max vechten dan ben je wel de man!!

Comment

ach ja, k1 max is voor de kleintjes, dan kun je inderdaad 14-15 jarigen mee laten doen.

Geef mij maar het echte werk. Die zijn op dit moment nog aan het vechten.
      the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
        ach ja, k1 max is voor de kleintjes, dan kun je inderdaad 14-15 jarigen mee laten doen.

Geef mij maar het echte werk. Die zijn op dit moment nog aan het vechten.
        @gen ja de kleintjes dus, heb je andy sauer wel eens zien vechten of pramuk ik denk niet dat je die kunt afschilderen als kleintjes??
        Ik denk, weet wel zeker dat ze menig vechter van 100 of meer slopen.

Comment

Originally posted by quibus View Post
          @gen ja de kleintjes dus, heb je andy sauer wel eens zien vechten of pramuk ik denk niet dat je die kunt afschilderen als kleintjes??
          Ik denk, weet wel zeker dat ze menig vechter van 100 of meer slopen.
          zet ze tegen een schilt of een aerts of zelfs Sapp en ze houden geen ronde vol

Het is mijn eigen visie, ik vind kracht en massa ook een "skill". Een die de k1maxers (nog) te kort komen voor met de big boys mee te doen.

Ik hou niet van uitspraken als "pound for pound de beste vechter". Dat is een artificiele grens die wordt opgelegd, geen reële. Niettemin heb ik nog steeds oneindig veel respect voor een baukaw of souwer, soms zijn die partijen veel technischer en mooier als in de open klasse.
          Last edited by Genjuro; 08-12-2007, 17:00.

Comment

zet ze tegen een schilt of een aerts of zelfs Sapp en ze houden geen ronde vol

Het is mijn eigen visie, ik vind kracht en massa ook een "skill". Een die de k1maxers (nog) te kort komen voor met de big boys mee te doen.

Ik hou niet van uitspraken als "pound for pound de beste vechter". Dat is een artificiele grens die wordt opgelegd, geen reële. Niettemin heb ik nog steeds oneindig veel respect voor een baukaw of souwer, soms zijn die partijen veel technischer en mooier als in de open klasse.
            Ja oke ben ik met je eens

Comment

Persoonlijk vind ik de k1 max mooier om te zien,het zijn allemaal jongens die top vechten.Bij de gewoone k1 draait het de laatsts jaren om de grootste.Gelukkig zijn er nog vechters die wat spectakel meenemen.
              oldpride.nl

Comment

eens. alles boven 2.05 meter dr uit
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik vind het juist prachtig om die klappen te zien van de echt grote kerels. Een Schilt die de ander zowat de ring uitknalt, dat vind ik mooi.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Een bob-sapp, akkebono, sem-schilt het zijn niet mijn fovorite vechters want ze hebben geen mooie stijl. Maar als ze raken raken ze goed en daar kan een lichtgewicht zelde tegen op.

Daarom ben ik fan van die Thai koaklai kanosering of zo...
                    Die gast weegt 78kg en doet gewoon met de big-boys mee. Hij heeft een paarjaar geleden die Mighty-mo gruwlijk hard nok getrapt. Die gast woog wel 40kg meer. Maarja in een rematch was mighty-mo weer beter.

En de vechter met de mooiste stijl is voor mij
                    RAMON DEKKERS the fucking legend en dat zal nog lang zo blijven ondanks dat hij niet meer vecht. Want wat hij heeft bereikt zal niet snel iemand hem nadoen misschient nooit... RESPECT TO RAMON DEKKERS

Comment

ramon DIAMOND dekkers is het.
                      sem schilt, dat lijkt toch nergens op. veel te lomp.
                      badr hari, bonjaski, leko, le banner, aerts, hoost, en nog zooitje russen etc. die kunnen tenminsten cool knokken.

Comment

Originally posted by bruce View Post
                        ramon DIAMOND dekkers is het.
                        sem schilt, dat lijkt toch nergens op. veel te lomp.
                        badr hari, bonjaski, leko, le banner, aerts, hoost, en nog zooitje russen etc. die kunnen tenminsten cool knokken.
                        Le banner heeft de mooiste stijl imo. Krachtig, snel, agressief, van niemand bang en hij profiteert niet van zijn lengte.

Comment

Le banner heeft de mooiste stijl imo. Krachtig, snel, agressief, van niemand bang en hij profiteert niet van zijn lengte.

Nee en hij gaat keer op keer KO mooi stijl

Comment

Originally posted by quibus View Post
                            Nee en hij gaat keer op keer KO mooi stijl
                            Dat is zijn zwakke kin, kan hij ook niks aan doen. Doet niks weg van zijn mentaliteit.

Ik kan me geen saai gevecht van hem herrinneren. Van een choi of schilt is 80% om te slapen.

Comment

jep. le banner is te gretig. moet meer nadenken, maar hij is een vechter en dus een publiekslieveling. want dat is cool om te zien.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X