15-jarige kickbokser
Collapse
X
-
Originally posted by Genjuro View Postach ja, k1 max is voor de kleintjes, dan kun je inderdaad 14-15 jarigen mee laten doen.
Geef mij maar het echte werk. Die zijn op dit moment nog aan het vechten.
Ik denk, weet wel zeker dat ze menig vechter van 100 of meer slopen.
Comment
-
Originally posted by quibus View Post@gen ja de kleintjes dus, heb je andy sauer wel eens zien vechten of pramuk ik denk niet dat je die kunt afschilderen als kleintjes??
Ik denk, weet wel zeker dat ze menig vechter van 100 of meer slopen.
Het is mijn eigen visie, ik vind kracht en massa ook een "skill". Een die de k1maxers (nog) te kort komen voor met de big boys mee te doen.
Ik hou niet van uitspraken als "pound for pound de beste vechter". Dat is een artificiele grens die wordt opgelegd, geen reële. Niettemin heb ik nog steeds oneindig veel respect voor een baukaw of souwer, soms zijn die partijen veel technischer en mooier als in de open klasse.Last edited by Genjuro; 08-12-2007, 17:00.the one and only tabata overlord
Comment
-
Originally posted by Genjuro View Postzet ze tegen een schilt of een aerts of zelfs Sapp en ze houden geen ronde vol
Het is mijn eigen visie, ik vind kracht en massa ook een "skill". Een die de k1maxers (nog) te kort komen voor met de big boys mee te doen.
Ik hou niet van uitspraken als "pound for pound de beste vechter". Dat is een artificiele grens die wordt opgelegd, geen reële. Niettemin heb ik nog steeds oneindig veel respect voor een baukaw of souwer, soms zijn die partijen veel technischer en mooier als in de open klasse.
Comment
-
Ik vind het juist prachtig om die klappen te zien van de echt grote kerels. Een Schilt die de ander zowat de ring uitknalt, dat vind ik mooi."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Een bob-sapp, akkebono, sem-schilt het zijn niet mijn fovorite vechters want ze hebben geen mooie stijl. Maar als ze raken raken ze goed en daar kan een lichtgewicht zelde tegen op.
Daarom ben ik fan van die Thai koaklai kanosering of zo...
Die gast weegt 78kg en doet gewoon met de big-boys mee. Hij heeft een paarjaar geleden die Mighty-mo gruwlijk hard nok getrapt. Die gast woog wel 40kg meer. Maarja in een rematch was mighty-mo weer beter.
En de vechter met de mooiste stijl is voor mij
RAMON DEKKERS the fucking legend en dat zal nog lang zo blijven ondanks dat hij niet meer vecht. Want wat hij heeft bereikt zal niet snel iemand hem nadoen misschient nooit... RESPECT TO RAMON DEKKERS
Comment
-
Originally posted by bruce View Postramon DIAMOND dekkers is het.
sem schilt, dat lijkt toch nergens op. veel te lomp.
badr hari, bonjaski, leko, le banner, aerts, hoost, en nog zooitje russen etc. die kunnen tenminsten cool knokken.the one and only tabata overlord
Comment
-
Originally posted by quibus View PostNee en hij gaat keer op keer KO mooi stijl
Ik kan me geen saai gevecht van hem herrinneren. Van een choi of schilt is 80% om te slapen.the one and only tabata overlord
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...6 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-