Te ernstig dit!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te ernstig dit!

Dit filmpje is op Youtube gezet zal er binnekort wel worden afgehaald.
    Schijnt nog echt te zijn ook niet normaal wat je ziet
    Je snapt niet dat de omstanders helemaal niks doen:S ik zou niet rustig kunnen blijven filmen

FOK!frontpage / Nieuws / Bloederig steekfimpje uit 2006 duikt op

wat een fucked up shit ei , maar goed dat die jongens hem hadden weggetrokken anders leefde ze nie meer....
    triest...

Comment

Die filmers zijn wel een stel eikels zeg. De een blijft gewoon bellen en zegt heel droog: "ja er wordt hier iemand neergestoken." Komt het dan niet in je op om dan iemand te gaan helpen... Goed dat er anderen waren die wel wat durfden, en jammer dat zij in angst voor de Nederlandse wet niet wat harder hebben geschopt.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Te ziek.

Ging ook veel te lang door.

Die gasten grepen wel in maar waarom ze hem niet direct een doodschop gaven is mij een raadsel. Al is dat makkelijk praten achteraf.
        Becoming a human juggernaut!!!

Comment

vond het ook aardig ziek.. al helemaal dat ze een beetje dom staan te trappen.. 1 goede hoek of schop op ze hoofd en het is over.. ze hadden zo nog 20 steken kunnen voorkomen

Comment

Die kerel is overduidelijk compleet waanzinnig. Ingrijpen is altijd je leven riskeren, en dat om ander wijf te redden die je niet kent of nog nooit gezien hebt...

Ik weet ook niet of ik in zoon situatie zou ingrijpen, tenzij ik een stok of een steen had ofzo. Als die kerel achter jou aankomt...

Dat het meisje gewoon na zoveel steken gewoon opstaat en rondwandeld doet mij denken, wat deed die kerel fout met dat mes?
            Last edited by Genjuro; 06-01-2008, 18:00.
            the one and only tabata overlord

Comment

haha... ja dat dacht ik ook al. nek zal te dik zijn geweest voor dat mesje. beide lijken me ook zwaar onder invloed. die steken gingen ook mega traag.
              maja... ingrijpen moet je toch doen uiteraard. alleen ff goed uitkienen hoe, want dat mes wil je ook niet in je fok. missch. eerst mes uit handen trappen en em dan in elkaar kicken
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ja effe in elkaar trappen is makkelijk gezegd iemand die er zo bijzit moet je maar effe aan durfen te pakken.
                Ik durf te weddeen dat 99% van de mensen die zeggen gewoon wegtrappen dat ook niet hadden gedaan als ze daar stonden je slaat niet zomaar iemand met een hoek neer tenzij je ervaren vechter bent, laat staan als de ander een mes heeft.

Ps. wat een ranzige film,

Comment

Ja ik heb gisteren nog maar opgemerkt hoe passief de mensen zijn.

Het Verhaal

Ik reed terug van de fitness en aan het eerste stoplicht stond ik keurig met mijn 50cc derbi brommertje op het juiste baanvak te wachten tot het groen zou worden. Stopt er een andere brommer naast mij, of eerder probeerde, hij vloog over de streep dus ik moest al een lachje onderdrukken. Ik zag dat het een zwaardere brommer was (had een plaat) dus hij zou mij er ongetwijfeld aftrekken. (Mijn brommertje rijdt 85 btw, ipv de legale 45). Het wordt groen, ik speer natuurlijk weg, mannen zijn competitief weetjewel Ik trek hém eraf en bouw zelf meer afstand uit, dus ik denk wat een pissertje...

Na een lang recht stuk met toegestane snelheid 70 km/u kom ik in een dorpskern achter een auto terecht. Ik rij er proper met 30 km/u achter en de man op zijn Piaggio kan bijbenen. Buiten de dorpskern, aan het zwembad, tikt hij mij op de schouders en gebaard dat ik op de parking van het zwembad moet stoppen. "Kan je mooi vergeten" dacht ik en ik reed gewoon door. Hij probeerde nog eens maar ik reageerde alleen met het "wtf" gebaar met mijn twee armen waardoor ik dus snelheid minderde en hij voorop kwam. Hij gebaarde dat ik achter hem moest blijven rijden en dat ik mijn bek moest houden. Fucking boyscout dacht ik toen maar. Ik haalde hem maar terug in uit verveling.

Aan de volgende stoplichten stop ik rustig op het baanvlak naar links. Het was net groen geweest dus er was wel eventjes tijd om te rusten. Zet mijn brommer in neutraal, helmpje open, rustig. Hij stopt naast mij, of alweer; probeerd. hij schiet minstens anderhalve meter voorbij de streep en zijn brommer valt stil... Nu lag ik echt in een deuk hij duwt zijn brommertje naar achter en komt naast mij staan en ik vraag rustig: "Meneer, wat scheelt er nu" (FYI: ik ben een héél beleefde en opgevoede jongen en weet de zaken met de nodige tact aan te pakken). Hij grijpt naar mijn contactsleutels en wilt mijn brommer stilzetten en de sleutels pakken. Ik zag het godzijdank vroeg genoeg in en wist zijn arm weg te trekken. Gevolgd door een onthutste reactie van: "Meneer, doe eens niet zo agressief!" hij pakt mijn helm vast en trekt mijn hoofd heen en weer, waardoor ik mijn uiterste moeite moest doen om mijn brommer recht te houden (Best moeilijk na zo'n 3 uur fitness, vind je niet?) Hij roept tegen mij vanuit zijn "pispot-helm" (zo noemen wij hier dat model toch ) Dat ik een gevaar ben voor de weg en dat ik veel te vlug reed, maar op zo'n onbeschofte en "dronken" manier. Ik bleef maar zeggen dat hij het rustig aan moest doen en hij bleef mij maar aan mijn helm schudden en probeerde nog eens mijn sleutels te grijpen. Er stonden minstens 20 auto's rond en achter ons maar ze doen NIETS. Ik zou persoonlijk de auto uitvliegen als ik iemand zo zag tekeergaan. Het wordt groen en het enige wat ze doen is toeteren omdat we niet vlug genoeg vertrekken. Ik schudt hem los, draai mijn sleutel rond en grijp naar mijn kickstart. Hij pakt mijn arm vast en op dit moment was ik zodanig opgejaagd en kwaad dat ik mijn elleboog uit volle macht op zijn neus heb geplant. Hij is van zijn brommer gevallen, zijn brommer zelf viel even later en ik spurtte ervandoor.

Ik was zó ontzet na zo'n gebeuren, serieus...

Wat denken jullie, wat zouden jullie/ik moeten gedaan hebben?

Greetz

Comment

Ik had hetzelfde gedaan
                    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Ik zou A niet drie uur gaan fitnessen B niet zomaar uitstappen en helpen want hoe weet je wat er aan de hand is misschieb had jij hem net wel de berm ingetrapt en wou hij nu wraak, C geen 70 rijden waar je maar 45 mag, D voortaan met de auto gaan.

Nee ik vind het lullig wat er met je gebeurd is en het kromme in dit land is dat als hij aangifte doet voor ze gebroken neus jij nog kan dokken ook.

Comment

Vind dat je goed hebt gehandeld kerel. Klote voor je dat het je gebeurde, dat wel.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

whaha.
                          als iemand mij beet pakt voel ik de agressie al stromen.
                          als ie ook nog aan me begon te scheuren had ik hem van zijn brommer geschopt en neer gehoekt. ook al ben ik een keurig op gevoede jonge.

en als ik zag dat iemand het deed bij iemand anders was ik er tussen gaan staan.
                          .

ik had het zelfde gedaan jonge.
                          volgende keer moet je hem een slinger geven.

maar goed het is altijd jammer als het je over komt.
                          mij is het ook wel eens over komen reed ik achter uit met me auto en daar zat een fietser achter en had ik niet gezien maar jah ik zeg dan sorry en praat het uit maar jah als die gene er zoon probleem van maakt jah dan loopt het zoo
                          one goal: power and mass

Comment

Ik kon zelfverdediging pleiten btw

Het gaf me wel de daver op het lijf... dat wel. Grappig was nog wel dat ik normaal gezien met een vriend van me ga, beetje een vechterbaas. Nou dan was het feest geweest

Btw: Ik ben op mijn auto aan het wachten (Opel Corsa) Dus nu nog eventjes met mijn gouw ouw moopje
                            Btww: 45 is zooooooo saai, serieus

En dank je voor de replies, want ik had wel schrik dat ik misschien had overgereageerd. Normaal gezien kan ik mij uit de meeste situaties praten, maar dat zat er niet in bij deze dronkaard

Greetz

Comment

heej.
                              wahah was ie ook nog dronken.
                              wahha jah dan heb je helemaal goed gereageerd.

ik heb het een vorig jaar pas mooi beleefd met een dronken jonge.

meschiem hoort het hier niet maar vertel het toch ff.
                              ik liep over straat met een groep jongens.
                              en komt er een schraal jongetje aan en die zij kom dan kom dan en hij was zo dronken als wat.
                              en begon te duwen en zoo/
                              ik zij ach laat maar is de moeite niet waard dus wij liepen verder en hij schreeuwde mietjes mietjes en hij rende naar ons toe en hij rende voor ons en toen struikelde hij over zijn eigen benen en viel met zijn hoofd op de stoep en daar lag menneer nokkie op straat.nou ik heb nog nooit zo gelachen.
                              one goal: power and mass

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X