Film topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by rainman View Post
    Mijn tijd was de Parkzicht tijd,de kenners weten genoeg!
    ja mooi
    next goal: becoming baloe jwt

"velen voelen zich geroepen,maar weinigen zijn uitverkoren"

Comment

• Ben afgelopen weekend naar Pacific Rim geweest, vond het wel een leuke film. Je moet alleen geen sterk verhaal verwachten. Qua actie en hoe het gemaakt is, is het zeker tof en uniek.
      "The past is seldom as we would have it. The future yet to be known. Embrace the present and strike all else from concern."

SQ: 120 - BP: 95 - DL: 155 - Mp: 55

Comment

• Vorige week the conjuring gegaan, epic horror hahaha. Zitten veel schrikmomenten in. Zal zo ff wat trailers posten.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Pacific Rim gezien, verhaal niet al te best, maar dat was ook niet echt nodig want dit word meer dan goed gemaakt door de special effects en actie.

After Earth in de bios geweest, zonde van me geld, slechtste film in tijden!!

Oblivion, aardige film, niet meer dan dat. Tom cruise is tegenwoordig ook meer een B-acteur.

The Purge, gewoon een goede film met een verhaal wat mij wel aanspreekt. Alleen verwacht geen horror of echte thriller. Meer een Crime/Action die iets weg heeft van een thriller.

G.I. Joe 2, lekker wegkijken

Binnenkort Iron Man 3 maar eens even checken. En de laatste Star Trek ben ik ook wel benieuwd naar.
          'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• Omg, kijk dan ook dit topic, bespaard je weer geld. Iron man 3 echt vet, heb gehoord laatste star trek was goed veel actie. Laatst ook red 2 gezien echt een verassing super vet.
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Ja After Earth al 3 weken geleden geweest in de bios, maar serieus wat een rukfilm echt om te janken. Niet van tevoren in dit topic gekeken helaas

RED 2 lijkt me tof, eerste deel was al erg vermakelijk.

Edit. Kick-ass 2 wil ik ook zien!! Eerste was geweldig

Comment

• Ben benieuwd naar Elysium met Matt Damon.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Yup 4 dagen, dan ook no pain no gain en percy jackson.

Comment

• Films die ik de komende tijd ga bezoeken: Pain & Gain, Elysium en The Wolverine.
                    "The past is seldom as we would have it. The future yet to be known. Embrace the present and strike all else from concern."

SQ: 120 - BP: 95 - DL: 155 - Mp: 55

Comment

• afgelopen week naar The Wolverine en Pacific Rim geweest, Pacific Rim is qua actie echt supervet, maar het verhaal is oppervlakkig.
                      The Wolverine is qua verhaal stukke beter en het is de beste Wolverine tot nu toe.
                      You don't quit when you're tired.
                      You quit when you're done.

Comment

• Originally posted by reydan19 View Post
                        Films die ik de komende tijd ga bezoeken: Pain & Gain, Elysium en The Wolverine.
                        whuahaha dat zijn er wat. Abbo of per bezoek betalen?

Percy Jackson 2 Sea Of Monsters Official Trailer (2013) - YouTube
                        Vond de eerste film heel aardig, verassing. Deel twee moet ik dan zeker zien!

ELYSIUM - Official Trailer - In Theaters August 9th - YouTube
                        Lijkt me zeer goed

Pain and Gain Official Trailer #1 (2013) - Michael Bay Movie HD - YouTube
                        Lijkt me een slechte film maar we zullen zien

You're Next Official Trailer #1 (2013) - Horror Movie HD - YouTube
                        22 augustus in de bios, heb het al gezien. Tis een thriller maar de halve zaal lag constant in een deuk. Niet echt een topper.

The Mortal Instruments: City of Bones Trailer #2 2013 Movie - Official [HD] - YouTube
                        22 augustus, nieuw soort twilight shit.

Riddick - Debut Trailer - YouTube

Jobs Official Trailer #1 (2013) - Ashton Kutcher Movie HD - YouTube

Comment

• Lekkere trailers, must see Elysium, Riddick en The Mortal Instruments.

Pain and gain afgelopen maandag gezien (nee niet in de bios idd )
                          Goeie film maar heeft eigenlijk weinig met bb'en te maken. Wel echt een aparte stijl qua verfilming en af en toe erg humoristisch. Ook geinig om Dwayne 'The Rock' Johnsson als coke verslaafde bb'er te zien, speelt hij erg goed moet ik zeggen terwijl hij het normaal niet van zijn acteertalent moet hebben.

Comment

• Pain and Gain was BORING!
                            focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

• pfff net gedownload, niet kijken dus?

Comment

• Jawel, heb je dat ook weer gehad. Binnenkort weer vrij en dan hardcore films kijken, alleen red2 gezien van wat nu draait terwijl ik gratis kan........

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X