Film topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hahaha echt? Grappig. Ik kan er echt niet tegen. Vind juist dat verrassingseffect heerlijk hahaha.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• JIj bent dus het jongetje dat niet stiekem al een paar dagen voor kerst de cadeautjes al heel voorzichtig openmaakte, om te kijken wat erin zat. :')
      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Hahahah nee dat was ik niet. Nu eigenlijk nog steeds niet; als mensen mij bijvoorbeeld vragen wat ik voor mijn verjaardag wil..... Verras me met wat leuks hahaha.

Komende tijd veel films kijken, school is weer voorbij. Voor mensen die vaak naar de film gaan/willen gaan, kan ik zo een abonnement aanraden. Kost 2 tientjes per maand, zit er eerste 4 maanden aan vast, daarna per maand opzegbaar. Als ik eenmaal weg ben bij de bios ga ik zeker zo een pas nemen.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• scoobydoo ik heb een verassing voor je maar zeg nog effe niet wat

Comment

• Quibes, hou op! Ik ben achter een paar dagen jarig en word nu al gek van mensen die dat tegen me zeggen. :')

Comment

• Paar epic films die gaan komen:

Olympus Has Fallen - trailer Nederlands - YouTube
              Iron Man 3 -- Official Trailer NL/BE Marvel | Officiële Trailer Dutch Subtitled HD - YouTube
              Epic sound die iron man. Vandaag bij ons in première, dus langskomen

The Wolverine trailer - Nederlands ondertiteld - YouTube

Comment

• Gisteren haunted house gekeken.

a-haunted-house-movie1.jpg

Imo beetje scary movie genre. Niet echt speciaal maar ok om een avond te vullen 6/10
                There are Two Types of Pain in this World: The Temporary Pain of Discipline, or the Permanent Pain of Regret!

Comment

• Vandaag The Last Stand gekeken. Tsja. Niets wat ik niet verwachtte: Flinterdun scriptje, een paramilitair team met automatische wapens die niet eens meer een fatty op twintig meter raken, en een schwarzenegger die ver voorbij zijn houdbaarheidsdatum is.

Owja, en om de tegenvallende verkopen van de amerikaanse auto-industrie wat op te krikken, is besloten deze film in een 100 minuten durende reclame van chevrolet om te toveren.

Samengevat kwam deze film dus op het volgende neer: 'Murica!

5/10. Geen voldoende omdat ik vind dat Schwarzenegger wat meer zelfspot mag verwerken in zijn huidige films. Geen 4/10 omdat hij me doet herrineren aan die jaren '90 actiefilms als eraser en true lies.

_____

Binnenkort eens naar Iron Man 3. Ik ben een groot liefhebber van The Avengers series (Behalve Cap. America dan), en wacht dan ook met smacht tot de bioscopen achter enkele weken wat minder druk zijn. Nocerino: Hou me even op de hoogte van de bezoekersaantallen. Dan weet ik wanneer het wat rustiger is.
                  Last edited by scoobydoo; 23-04-2013, 22:44.

Comment

• Hahaha ik weet niet hoe het zit met bioscopen in de omgeving van limburg maar hier zal het wel gekkenhuis worden. Première kwa bezoekersaantallen een flop. Markering is iets niet helemaal goed gegaan. Ga em misschien morgen kijken in imax 3d.

Heel weinig films gekeken de afgelopen tijd. Enkel gi joe in de bios en wat oudere films op tv. Gi leuke actie, verhaal wat kinderachtig. Wel mooie beelden en scènes.

Comment

• Tsja, als verstokt filmfan zag ik hem al láng aankomen, maar mijn verbazing was wel groot toen ik zag dat hij morgen (ofja, vandaag) al in de bios draaide. Ik meende dattie pas de 26e zou komen. Wat overigens ook logischer is imho, omdat dat een vrijdag is.

IMDB laat nu overigens wel heel tactisch de eerste trailer van thor: dark world zien.

Comment

• Zie net dat ik de "slechte versie" van iron man heb gepost:

Iron Man 3-Officiële Trailer Marvel HD (Nederlands) and duch subtitles - YouTube
                        Dit is de goeie "Lesson number one: Hero's, there is no such thing" epic.

Comment

• Ben btw ook sinds vorig jaar fan van xmen, avengers etc. alle superhelden films. Zijn veel beter dan ik had gedacht.

Comment

• Jack Reacher gekeken, vond hem zwaar tegenvallen. Veel te traag en Tom Cruise zet niet echt een goed personage neer.

Gisteren The Three Musketeers weer eens gezien, geweldige film
                            'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• Rapunzel gekeken met de vriendin. Normaal vind ik animatiefilms wel leuk, maar deze was geniaal. Naast het standaard zoetsappige en voorspelbare einde, droeg deze animatiefilm nog een meer dan gezonde dosis droge humor bij zich. Imho een echte topper om met je vriendin te kijken.

Comment

• Originally posted by scoobydoo View Post
                                Rapunzel gekeken met de vriendin. Normaal vind ik animatiefilms wel leuk, maar deze was geniaal. Naast het standaard zoetsappige en voorspelbare einde, droeg deze animatiefilm nog een meer dan gezonde dosis droge humor bij zich. Imho een echte topper om met je vriendin te kijken.
                                Rapunzel was erg nice!

OT:

Mama.

vond het tegenvallen
                                Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X