Film topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• All About Anna is een mooie, romantische film uit 2005.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

• Iemand al film in hfr gekeken? Hoor er goeie verhalen over. Beter dan imax.
      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
        Net gezien, inderdaad wel leuk. Op gegeven moment ga je je zwaar irriteren dat het die vent niet lukt. Bijrolletje van de regisseur ook gezien?

Wel begrijp ik dat de film wat controversieel is. Komen wel wat heftige scènes (dexie heeft heftigere dingen meegemaakt) in voor. Zijt gij anti slavernij en black power? Dan is het dé film voor jou.

Klopt die speelde inderdaad zelf ook mee. Ik zou deze film nooit zelf hebben gekozen uit een lijst maar hij was het zeker wel waard!

Argo daarentegen vond ik erg tegenvallen.
        Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

• Net shutter island gezien. Dit zijn nou pas films. Begrijp nu wel wat er word bedoeld met films van nu.
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Even Shutter Island downloaden. Weet niet meer of ik hem nou helemaal gezien heb. Ik weet wel dat het een hele gave bijzondere film is.
            "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
              Net gezien, inderdaad wel leuk. Op gegeven moment ga je je zwaar irriteren dat het die vent niet lukt. Bijrolletje van de regisseur ook gezien?
              Als ik me niet vergis heeft Quintin overal wel een bijrolletje in zijn films.

Iemand al film in hfr gekeken? Hoor er goeie verhalen over. Beter dan imax.
              Niet perse beter, maar anders. Nog beter zou zijn als het in de toekomst gecombineerd gaat worden: 70mm (of 4k) camera's die bij 48 fps opnemen. Nog beter zou zijn dat het in de nabije toekomst opgeschroeft zou worden naar 96fps. Dit ivm wellicht de 8k resolutie die achter een jaar of tien voor de deur staat. Het is namelijk zo dat framerate evenredig moet worden opgeschroefd met de resolutie, om te voorkomen dat snel bewegende beelden schokkerig overkomen. (Of je moet, zoals dat tegenwoordig het geval is; kunstmatig bewegingsonscherpte toevoegen.) Het enige nadeel is dat de combinatie van veel frames p/s en een zeer hoge resolutie zorgt voor veel ruis als je de beeldsensor niet groter maakt. (Voor de fotograven onder ons zal ik nu wellicht open deuren intrappen, maargoed.)

Owja, en de kleurdiepte opschroeven van 8 naar 10 bit, maar dat is een achtergrondproces dat nu al aan de gang is.

En tuurlijk wordt het hoe langer hoe minder duidelijk te zien wat er nog te verbeteren valt, maar wie hoort tegenwoordig nog het verschil tussen DD, DTS, Dolby TrueHD, etc?

Wel begrijp ik dat de film wat controversieel is. Komen wel wat heftige scènes (dexie heeft heftigere dingen meegemaakt) in voor. Zijt gij anti slavernij en black power? Dan is het dé film voor jou.
              Toevallig ook inglorious basterds gezien? En zo ja, dan neem ik aan dat je de twee wel ongeveer vergelijkbaar vond. (Django heb ik nog niet gezien, ik wacht wel op een usenet-release.)
              Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Vandaag Hobbit in imax 3d gekeken. Voor het eerst in een imax zaal. Groot beeld en goed geluid. Leuk voor een minuut of tien daarna is het speciale eraf. Niet iets waar ik zeventien euro voor zou betalen in ieder geval.
                Wel heb je lekker grote stoelen en veel beenruimte. Als iemand naast je moet pissen hoef je niet moeilijk te doen met je benen.
                Verder was het een leuke film. Maar niet iets speciaals. Net als lotr 1 maar een stuk leuker.

Comment

• Zojuist nog eens naar the dark knight rises gekeken, en ik moet zeggen dat het een leuke film blijft. Volgende week sowieso eens de stad in, kijken of ik me zo'n jas á la bane uit kan halen. Zo'n zware shearling jas komt perfect uit voor al die koude dagen waarbij je een half uur in de buitenlucht op het station moet wachten.

En met carnaval natuurlijk

Comment

• Originally posted by scoobydoo View Post
                    Zojuist nog eens naar the dark knight rises gekeken, en ik moet zeggen dat het een leuke film blijft. Volgende week sowieso eens de stad in, kijken of ik me zo'n jas á la bane uit kan halen. Zo'n zware shearling jas komt perfect uit voor al die koude dagen waarbij je een half uur in de buitenlucht op het station moet wachten.

Haha ik dacht al aan carnaval wel origineel kostuum dan! mooie film ook.
                    Ik heb gisteren Django Unchained gekeken, super mooie film
                    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Zojuist nog eens naar the dark knight rises gekeken, en ik moet zeggen dat het een leuke film blijft. Volgende week sowieso eens de stad in, kijken of ik me zo'n jas á la bane uit kan halen. Zo'n zware shearling jas komt perfect uit voor al die koude dagen waarbij je een half uur in de buitenlucht op het station moet wachten.

Bane voice impersonation - YouTube

Stem ook oefenen hè, dats epic. Dkr was sowieso epic, drie keer gezien in de bios.

Comment

Die heb ik ook nogmaals gezien laatst,in het vliegtuig. Ik vond vooral de gesprekken tussen Bruce Wayne en Alfred en die van Wayne met Fox geweldig.
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

• Heb gisteren Gangster Squad gezien in de bios. Ik vond hem vet. Ouderwetse gangsterfilm.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Flight staat op usenet. Ik zal zondag wel eventjes vertellen of het wat was. Al weet ik eigenlijk op voorhand al dat ik deze film leuk ga vinden.

Comment

• Django echt briljant. Oh ik hou zo van Tarantino's humor.

"G'damn, a niggah on a horse!"
                              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Gisteren Here comes the Boom gekeken en vorige week Gangster Squad.
                                Moet zeggen dat Gangster Squad wel erg goed was.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X