Film topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by scoobydoo View Post
    Flight staat op usenet. Ik zal zondag wel eventjes vertellen of het wat was. Al weet ik eigenlijk op voorhand al dat ik deze film leuk ga vinden.
    Zoals beloofd:

Flight was een onderhoudend filmpje. De eerste 30 minuten zijn gevult met tieten en actie, om daarna uit de kast te komen als een dramafilm. Maar even tussen ons allemaal: die vent heeft serieus drankproblemen: Nadat hij zijn carrière als bodygard heeft opgegeven, is hij maar piloot geworden. Helaas bleef de fles hem achtervolgen.

Extra credits trouwens voor John Goodman - welke onder de 9gaggende jeugd bekend is geworden voor zijn "Am I the only one around here" in the Big Lebowski - hij speelt een zeer vermakelijke bijrol, welke eveneens zeer veel lijkt op een vroegere rol van hem. Maar het enige verschil is nu het gebrek aan vietnammemoires in zijn dialogen.

Al met al: een zeer leuke film, en het kijken meer dan waard. Actieminnend publiek kan de film overigens na dertig minuten afzetten: de aanleiding van de verdere problemen in de film is dan namelijk alweer keurig in een weiland geparkeerd.

Owja, en hoewel het geen film is, wou ik het toch even zeggen: Terminator; the Sarah Conner Chronicles is ook wel eens leuk om te kijken. Het bevat misschien nét iets teveel drama in verhouding, maar een jeugdige Summer Glau om naar te kijken maakt dat wat mij betreft wel goed.
    Last edited by scoobydoo; 28-01-2013, 01:55.
    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Lijkt me inderdaad een leuke film. Denk alleen dat de trailer al veel heeft gespoilerd.
      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Vond flight wel een leuke film overigens

Comment

• Flight gisteren ook gekeken. Was erg spannend het 1e deel van de film in het vliegtuig zelf. Later bleef het verhaal erg boeien.

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
            Django echt briljant. Oh ik hou zo van Tarantino's humor.

"G'damn, a niggah on a horse!"
            De muziekkeuze ook apart.
            Van Richie Havens' Freedom tot Rap. En op het einde zelfs een stukje uit een Bud Spencer en Terence Hill (They call me Trinity).
            Grappig dat zelfs Don Johnson een rolletje heeft.
            Purist
            Verzuren zonder kuren
            ...ilse weet alles...

Comment

• Haha Ennio Morricone vs Tupac in het wilde westen.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Voor de liefhebbers: skyfall staat ondertussen al een paar dagen in de volle 2.073.600 pixels/frame op internet.

Comment

• Django laatst voor de tweede keer gezien. Toch weer leuk!
                  "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Vandaag ook naar Django geweest. Da-ve-rend. Echt een geweldige film. Weer Tarantino waardig, in tegenstelling tot dat waardeloze Inglorious bastards.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Komt binnenkort weer een film van hem in de bios

Comment

• Klopt. We gaan zien wat dat is, maar deze had een goed verhaal, en een geweldige stijl. Ongelofelijke slachtingen, goede dialogen, spanning, humor, een beetje tieten en een verdwaald Grolsch flesje. Alles op de helikopter na voor een 100% mannenfilm.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                          Komt binnenkort weer een film van hem in de bios
                          Kill Bill Vol. 3? Tenminste, dat is het enige wat ik op IMDB kon vinden, en hierbij staat verder nog niets dan een aankondiging.

Comment

• Man with iron fist 7 februari

Comment

• Paar dagen terug een horror nachtje gehad.
                              Sinister
                              The Collection
                              American Mary

Sinister was echt een horror zoals ik ze eigenlijk nooit tot zeldzaam zie!
                              Echt een van de betere die ik ooit heb gezien met een goed verhaal zeker een aanrader.
                              Hoop zeker dat er een vervolg op komt.

The Collection is van de makers van SAW dus ook hier gruwelijke traps en zieke shit.

American Mary, neit echt een horror vind ik. Ze dismembered wel iemand maar je ziet niet echt gruwelijke dingen.
                              Ook wel een redelijk verhaal.
                              Mevrouw word verkracht en is een studente chirurg.
                              Dus ze test haar kennis op de dader.
                              Einde vind ik dan weer wat minder .

Iemand trouwens nog aanraders betreffende horrors?
                              Kan ik binnenkort weer eens een nachtdienstje vullen.

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                                Man with iron fist 7 februari
                                Owwww.... Maar die film is helemaal niet van hem, hij heeft simpelweg een kleine rol als acteur daar. Maar die film staat trouwens ook al op usenet he.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X