Originally posted by Mohr
View Post
quote=Maasproductions;572742]als je van een goed verhaal houd : American History X. ----------> AANRADER
(nee geen "negerhatende als de negers maar dood gaan" film zoals m'n vader dacht toen hij naar de cd cover keek, maar echt een goeie goeie film. Derek (hoofdrolspeler) is een gewone jonge kerel totdat zijn vader doodgeschoten word door negers als hij een brand blust. Komt terecht in een extreem rechtse organisatie waardoor hij door een paar omstandigheden 3 negers afschiet en dus gaat zitten. in de gevangenis komt hij erachter dat al die nazi propaganda eigenlijk gewoon een hoop gelul is.)
Felon
(gevangenisfilm. Word bij iemand ingebroken die de inbreker vervolgens perongelijk met een knuppel dood slaat. Hij gaat naar een corrupte gevangenis waarin de hoofdtoezichthouder daar vecht toernooitjes met de gevangenen houd. ondertussen word hij constant genaait waardoor hij steeds langer vast moet terwijl z'n vrouw en kind moeite hebben met de financien.)
Mijn beschrijvingen zijn gewoon ronduit KUT de films zelf zijn vele malen beter, als je ze beide nog niet gezien hebt, begin dan met American history x.[/quote]
Er zou ook een american history x 2 moeten zijn, althans daar heb ik verhalen over gehoord. Echter heb ik hem nog nooit kunnen vinden, alleen geruchten. Als die er wel is zou ik hem graag een keer zien. Het verhaal ging dat de film niet meer verkocht mocht worden omdat hij te extreem zou zijn. Even daarbuiten gelaten in welke vorm van extremiteit dat bedoeld is.
Comment