Film topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Kevster View Post
    Mijn favoriete genre as well.

Hier een paar van mijn toppers:

-Inception
    -Memento
    -The Prestige
    -The Machinist
    -Identity

Alle 5 bazenfilms.
    bedankt zal ik zeker is naar kijken!!!

Comment

• @kevster: moest je nog films in dit genre ontdekken, hoor ik ze graag van je!! ben echt zot op dit genre van films

Comment

• Originally posted by El_Loco View Post
        @kevster: moest je nog films in dit genre ontdekken, hoor ik ze graag van je!! ben echt zot op dit genre van films
        Eensgelijks brah. Just holla @ me!
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Carlito's way. Oud maar wel dik.
          Soort omgedraaide van scarface.

Gisteren law abiding citizen gezien, idd een goeie film.
          Last edited by Maasproductions; 05-01-2011, 10:30.

Comment

• Originally posted by El_Loco View Post
            Weet iemand nog goede films met een sterk verhaal waarbij je wat moet nadenken? Liefst in het genre "mindfuck"
            Vond de sixth sense wel een goede, maar die is ondertussen al weer vrij oud en heeft iedereen wel al eens gezien.

Basic instict ook zo eentje. Ook wel aardig, maar kent iedereen.

Horsemen moet je ook wel ff over nadenken en is wat minder bekend. Zo ken ik nog wel wat films, maar even niet zo gauw uit mijn hoofd.
            Owner of the Iron Playground.

Comment

• YouTube - Ultramarines movie trailer

Best een relaxte film. gewoon bank hangen en niet na denken. Denk dat ik de warhammer 40k game maar weer eens ga instaleren binnenkort

Unstoppable gezien. Vond het best een aardige film. Maar mijn familie zit dan ook al decennia lang in de spoorwegen. Zelf ook gewerkt daar en vind treinen altijd wel leuk.

Ga vanaf morgen ook de Sparatacus serie van voor af aan kijken. Op tv heb ik bijna alles gemist op het eind na.

Comment

• Despicable Me en Megamind. Leuk en af en toe grappig. Interessante vind ik meer dat er eens keer bad guys in de hoofdrol staan. Alleen jammer dat ze uiteindelijk altijd weer de good guys worden.

Ben benieuwd wanneer er eens een goede rip van The Warrior's Way uit komt. of Ogoemi
                Last edited by Falstyr; 08-01-2011, 00:03.

Comment

• ik heb pathe pas ik zie alles.

Gister love and other drugs. Mooie film had alleen 20 min korter moeten duren.

Comment

• Ik heb internet en zie nog meer dan "Alles". Sta versteld hoeveel goede en interessante films nooit in de bios draaien.

Nog wat films die ik gekeken heb afgelopen week.

YouTube - ???? ?? Merlin and the Book of Beasts--Trailer

YouTube - King Naresuan The Movie (Trailer)

YouTube - The Sword With No Name Trailer

Zit nog te wachten op YouTube - GOEMON Trailer

Comment

• Nou Falstyr, wij gaan nooit samen naar de film, hoor!
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• ik ga zelden naar de films wegens gebrek aan kwaliteit... :P
                        Om nog maar te zwijgen dat ik me binnen 3 minuten weet te ergeren aan het emo gedrag van elke vrouw in elke film.
                        Last edited by Falstyr; 08-01-2011, 17:06.

Comment

• How High blijft ook een topper.. veel plezier mee gehad toen wiet nog in me "lijst" van "Primaire levensbehoeftes" stond.

http://www.youtube.com/watch?v=wN9MScUbMng

Weet niet of ik die al eens gepost heb.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                            Om nog maar te zwijgen dat ik me binnen 3 minuten weet te ergeren aan het emo gedrag van elke vrouw in elke film.

Whahaha! Ja, dat had ik wel kunnen raden!!
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
                              Whahaha! Ja, dat had ik wel kunnen raden!!
                              het is gewoon heel irritant. Iedereen weet dat in tijden van nood elke vorm van humanistisch en ethisch gedoe vervalt anders overleef je het gewoon niet. En in tijden van gevaar moet je bepaalde dingen niet doen. En wat doen die domme wijven? Die gaan krijsen en janken en dingen doen die hun dood worden. En om het erger te maken trekken ze anderen mee in hun verdoemenis. Als je denkt dat dit alleen in films zo is...dacht het niet. Daarom wens ik alle vrouwen in films binnen een paar minuten tijd al dood. Hoe sneller die uit de film verwijderd zijn des te eerder we met het echte werk kunnen beginnen. En daarom horen vrouwen wat mij betreft nooit in situaties waar het er echt op toe komt zoals het leger of bepaalde takken in de politiek.
                              Last edited by Falstyr; 08-01-2011, 17:43.

Comment

• Originally posted by punani View Post
                                ik heb pathe pas ik zie alles.

Gister love and other drugs. Mooie film had alleen 20 min korter moeten duren.
                                We are so much alike, Blackberry en Pathe Unlimited

Vandaag naar Saw3D
                                You can be part of my meal tonight.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X