mooi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik kijk persoonlijk liever hiernaar...

YouTube - Aikido with Steven Seagal

Dat seagal nu een vette papzak is heeft enkel met een lifestyle verandering te maken; hij is nu blueszanger

Als sporter kun je hier moeilijk respect voor opbrengen, maar het is een persoonlijke keuze. Vergelijkbaar met de situatie van Erica Terpstra.
    Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Owww dat verklaart al een heleboel! Blueszangers treden s'nachts op in rokerige cafe's en drinken daar de nodige biertjes. En dan ook nog ff snel langs McDonalds want voor koken heeft men geen tijd als men met muziek bezig is!
      Voila, het recept voor een vette papzak ligt klaar!
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Heineken View Post
        Ik kijk persoonlijk liever hiernaar...

YouTube - Aikido with Steven Seagal

Dat seagal nu een vette papzak is heeft enkel met een lifestyle verandering te maken; hij is nu blueszanger

Als sporter kun je hier moeilijk respect voor opbrengen, maar het is een persoonlijke keuze. Vergelijkbaar met de situatie van Erica Terpstra.
        niet dat ik het niet knap vind ofzo maar ik vind het er zo geregiseerd uitzien als ik met 4 man ben en moet er eentje pakken dan val ik echt niet aan zoals die gastjes dat doen ze rennen op hem af en worden vrevolgens op de grond gegooid, ipv dat ze nou meteen beginnen te trappen, flying kicks of weet ik veel wat dan lag die steven al lang voor pampus op de grond.

Comment

Originally posted by quibus View Post
          niet dat ik het niet knap vind ofzo maar ik vind het er zo geregiseerd uitzien als ik met 4 man ben en moet er eentje pakken dan val ik echt niet aan zoals die gastjes dat doen ze rennen op hem af en worden vrevolgens op de grond gegooid, ipv dat ze nou meteen beginnen te trappen, flying kicks of weet ik veel wat dan lag die steven al lang voor pampus op de grond.
          Het is geen gevecht Quibus, het is een oefening.

Randori - Wikipedia

De test is niet mekaar tot puin te rammen, maar dit zo lang mogelijk vol te houden. Je moet zo'n oefening niet vanuit de aanvaller, maar vanuit de verdediger bekijken. Die gasten stormen op je af met als doel je vast te pakken en in bedwang te houden. Geloof me het is onwijs moeilijk. Een ongetraind persoon red dit niet langer dan 5 seconden.

Het feit dat ze wat gemaakt vallen noem je 'Ukemi'. Dit is een valtechniek, als je dit niet doet hou hele nare blessures over aan praktisch elke training.

Hier een filmpje van een test (@2:00):

YouTube - Steven Seagal Black Belt Test (part1)
          Last edited by Heineken; 23-01-2008, 21:54.
          Becoming a human juggernaut!!!

Comment

ah oke interresant

Comment

Was vroeger mijn favoriete acteur.. zijn speciale manier van vechten enz.. als je dat kan ben je een grote meneer! jammer is hij nu de "dikke" meneer geworden

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X