Scary shit...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Scary shit...

Heb de laatste tijd wat horrorfilms gezien, zoals Ratatouille, en nu zie ik dat Bodynet voornamelijk bezocht wordt door 'slurp zoekrobots'. Dat baart mij zorgen. Is dit het begin van een invasie? Ben ik de enige die het merkt? Ben ik strax alleen over? En de oud-leden die ineens opduiken? Zijn zij het écht, of zijn het ook 'slurp zoekrobots'? Er zit maar 1 ding op: teruggekeerde (oud-)leden moeten zich in dit topic identificeren d.m.v. een anekdote over de fameuze sterrenkijker...
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

was die niet in het bezit van ............ hoe heet die kerel weer, freekie of zoiets, of had brucie boy die niet

Grtz
    stil growing

Comment

Ben zeer benieuwd. Heb even wat rondgezocht en ik denk wel dat er een leuk verhaal omheen gaat komen.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Als het over sterren kijken gaat is dat dan toch freekie die ouwe anaalridder
        eat eat eat and look like a freak!

Comment

Man man man......zal je zien hoor.....komt Mr Big eerdaags ook nog posten....waar sterrekijkers zijn, is Mr Big!

Comment

Was en ben er nog heilig van overtuigt dat de beruchte kijken bij mr Big zal moeten zijn, teminste dat is het laatste wat er tenhoren is gebracht
            Who's the Chef

Comment

Het laatste wat ik er over hoorde was dat Bart hem in een zwart gat was verloren.... was op br btw
              It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Ik ga mee met Testo!

Gok zomaar dat op z'n minst Bart en Freek maar misschien nog wel een paar dwazen een speciaal programma gebruiken dat hele dagen het web afspeurt naar het woord 'sterrenkijker' en dat alarm slaat als het ergens opduikt.
                Of dat is omdat ze er graag over praten of omdat ze zelf ook naar dat ding op zoek zijn laat ik in het midden, maar als ze snel langskomen zal het mij niet verbazen...

Comment

Hahaha het sterrekijkerverhaal

Ik weet uit betrouwbare bron dat Testo een nieuwe heeft dus die heeft dat oud ding niet.

Ik vermoed Xeno...die is zo lang stil die zie je nergens meer.
                  Denk dat ie hem door heeft gegeven aan zijn gamemaatjes.
                  Sponsored by:
                  Inshapesupplements

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X