Top forum!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Top forum!

Ik wil toch even mijn complimenten geven aan dit forum! In eerste instantie wilde ik er gelijk weer vanaf omdat ik dacht dat vrouwen misschien niet erg gewaardeerd werden. Maar ik kom elke dag weer effe kijken voor nieuwe informatie, en het motiveerd me echt! Verder vind ik iedereen behulpzaam en je krijgt alle antwoorden op je vragen! Helemaal top dus!

EN ik boek nu veel resultaat met mijn trainingen. Dus ik ben helemaal happy. SO THANKS YOU ALL!!

Mooi om te horen dat je het naar je zin hebt. Hoop dat je nog lang blijft!
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

bodynet is een relaxt forum maar vind wel dat veel mensen alleen maar antwoordposten in het welkom topic en dan heb ik zoiets van post dan niks want vind dat alleen maar irritant als je bij nieuwe berichten kijkt en 80% is alleen maar bij de voorsteltopics.
      eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by dino21 View Post
        bodynet is een relaxt forum maar vind wel dat veel mensen alleen maar antwoordposten in het welkom topic en dan heb ik zoiets van post dan niks want vind dat alleen maar irritant als je bij nieuwe berichten kijkt en 80% is alleen maar bij de voorsteltopics.
        Mwah. Aangezien we aangeven het fijn te vinden dat mensen zich even introduceren, lijkt het me wel aardig om dan ook te reageren op hun topics. Uiteraard is het fijn als mensen niet alleen reageren op welkomstopics, maar ook anderen helpen, dat ben ik helemaal met je eens.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Mee eens ik ben er ook al een tijdje mee gestopt, misschien een idee dat alleen mods welkom heten verder heeft het niet zoveel toegevoegde waarde.

Comment

Originally posted by Kiki27 View Post
            Ik wil toch even mijn complimenten geven aan dit forum! In eerste instantie wilde ik er gelijk weer vanaf omdat ik dacht dat vrouwen misschien niet erg gewaardeerd werden. Maar ik kom elke dag weer effe kijken voor nieuwe informatie, en het motiveerd me echt! Verder vind ik iedereen behulpzaam en je krijgt alle antwoorden op je vragen! Helemaal top dus!

EN ik boek nu veel resultaat met mijn trainingen. Dus ik ben helemaal happy. SO THANKS YOU ALL!!
            Da's geweldig om te horen! En we hopen dat je blijft! Jouw ervaringen leren ons allemaal ook weer wat! En laat eens een keer een foto zien van je vorderingen, we zijn benieuwd!
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Is misschien ook omdat er hier meer mensen zijn om iets op te steken dan om anderen info te geven. Beschouw het als een compliment

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                Da's geweldig om te horen! En we hopen dat je blijft! Jouw ervaringen leren ons allemaal ook weer wat! En laat eens een keer een foto zien van je vorderingen, we zijn benieuwd!
                Ja echt super.. Ik zal eens gaan bestuderen hoe ik foto's van mijn mobiel op mijn pc kan krijgen.. Ik blijf tenslotte vrouw en niet zo technisch

Comment

Waarschijnlijk via blauwtand. Bij je mobieltje bij instellingen bluetooth aanzetten. Dan een bluetooth dongle in je pc steken. Klikken op het icoontje met een blauwe b rechtsonder, bestand ontvangen aanzetten. Vervolgens via je mobiel plaatje verzenden via-bluetooth. Dan zoeken en je pc selecteren. En dan staat hij als het goed is op je pc.

sigpic

Comment

Originally posted by Kiki27 View Post

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Waarschijnlijk via blauwtand. Bij je mobieltje bij instellingen bluetooth aanzetten. Dan een bluetooth dongle in je pc steken. Klikken op het icoontje met een blauwe b rechtsonder, bestand ontvangen aanzetten. Vervolgens via je mobiel plaatje verzenden via-bluetooth. Dan zoeken en je pc selecteren. En dan staat hij als het goed is op je pc.
                      Of natuurlijk gewoon het USB kabeltje gebruiken dat praktisch bij elke telefoon wordt meegeleverd
                      Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Dat zijn er niet zo gek veel meer hoor. Daarnaast begint blauwtand toch echt wel de standaard te worden, is wel goed om daar mee overweg te kunnen.
                        Last edited by GeneralIx; 04-02-2008, 14:03.

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                          Dat zijn er niet zo gek veel meer hoor. Daarnaast begint blauwtand toch echt wel de standaard te worden, is wel goed om daar mee overweg te kunnen.
                          Bij mn laatste 3 telefoons zat er ééntje bij. Maar blauwtand is absoluut een prachtig systeem.

Overigens ben ik het volledig met je eens Kiki! Het is een leuk en positief ingesteld forum! Iedereen is behulpzaam en meelevend. Laten we dit zo houden met zn allen
                          Last edited by Heineken; 04-02-2008, 14:50.
                          Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Originally posted by webmaster View Post

Daar doen we het tenslotte allemaal voor
                            Who's the Chef

Comment

Heel fijn om te horen Kiki!

Ik heb je bericht na inschrijving doorgestuurd gekregen en een beetje op mijn donder gehad van Webbie, in het kader van vrouwen moeten vrouwen helpen enzo...
                              Ik heb helaas veel te weinig tijd om regelmatig actief op topics te kunnen reageren maar zoals verwacht kunnen ook mannen je prima helpen, er zitten nu eenmaal een paar enorme kanjers op het forum.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X