Top forum!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wie zijn die andere kanjers dan behalve ik?

Comment

IK testo

Comment

Originally posted by Testo View Post
        Wie zijn die andere kanjers dan behalve ik?

Comment

Originally posted by Tjaaaa View Post
          IK testo

Nou....aan je avatar te zien, weet jij idd wel waar je mee bezig bent.

Originally posted by quibus View Post

Zit jij ons nu uit te lachen, gab?

Comment

Jij met je 2.15m bent denk wel de "grootste" kanjer Testo
            Who's the Chef

Comment

[quote=Shannasse;419168]Heel fijn om te horen Kiki!

Ik heb je bericht na inschrijving doorgestuurd gekregen en een beetje op mijn donder gehad van Webbie, in het kader van vrouwen moeten vrouwen helpen enzo...

Haha dat meen je niet! Das was zeker niet mijn bedoeling.. Ik heb zelf te snel geoordeeld ben ik bang Maar alsnog bedankt voor je bericht!!

Comment

Was uiteraard geen kwestie van op mijn donder krijgen, maar het is logisch dat dit soort zaken die specifiek vrouwen aangaan gedeeld worden met een vrouwelijke admin natuurlijk.
                Ik denk inderdaad dat je iets te snel geoordeeld hebt maar ik kan die indruk wel begrijpen hoor.
                Ik ben in ieder geval blij dat je er doorheen hebt gekeken en het nu naar je zin hebt!

Enne, kanjers zijn er hier in alle vormen en maten, maar in de maat van Ome Arie is er maar eentje...

Comment

I'm one of a kind.

Maar samen maken we het natuurlijk leuk.

Een forum kan niet draaien op een paar vaste posters dus hoe meer nieuwe leden die komen posten, des te beter en gezelliger het is.

Comment

hey hey

Originally posted by Kiki27 View Post
                    Ik wil toch even mijn complimenten geven aan dit forum! In eerste instantie wilde ik er gelijk weer vanaf omdat ik dacht dat vrouwen misschien niet erg gewaardeerd werden. Maar ik kom elke dag weer effe kijken voor nieuwe informatie, en het motiveerd me echt! Verder vind ik iedereen behulpzaam en je krijgt alle antwoorden op je vragen! Helemaal top dus!

EN ik boek nu veel resultaat met mijn trainingen. Dus ik ben helemaal happy. SO THANKS YOU ALL!!
                    dank je wel ik hoop dat het waard id dat ik me heb aan gemeld afz amor

Comment

Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X