Editen weggg:(

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Editen weggg:(

weet niet of jullie t gemerkt hebben maar de mogelijkheid om je post te editten is weggggg....

stukje vrijheid weggg, nu is t niet meer mogelijk als je iets neit oke vind omdat aan te passen ja via pm naar mods

moet ik nu nog na denken ook voor dat i iets neerknal ipv later ff aan te passen...zwaar teleurstellend,weet niet wie dat verzonnen heeft maar... geen goed idee
    lelijk, lelijker, lelijkst
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

HEt viel me tijdens het editen op dat je maar 5mins hebt. Op zich wel goed, tenzij je links wilt opzoeken en later toevoegen.

Comment

Deze regel is er ingezet omdat er te regelmatig een post werdt aangepast van een langere tijd terug waardoor een topic voor (nieuwe) lezers ergg onduidelijk zijn / worden
      Who's the Chef

Comment

Probleem wat er was met editen is dat dat soms zodanig gebeurde dat een topic onvolgbaar werd. Hierom is de functie edit slechts nog een paar minuten beschikbaar (weet niet exact hoelang), zodat je nog wat spel en tikfouten eruit kunt halen of iets dergelijks.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Wat ik begreep een minute.
          Who's the Chef

Comment

ja lelijk lelijker lelijkst---------- goed is goed, waarom iets veranderen als t goed is, t is heel normaal om je eigen post te kunnen editen

stel je voor dat je 1 x emotioneel reageerd 10 min later denkt hey ff veranderen oops....

net zoals nu
            We like it

Comment

Dan moet je niet zo'n tering emo zijn....die gasten moet je slaan

Comment

Denken voordat je praat kan nooit kwaad hè...

Editen kan inderdaad tot 5 minuten na plaatsen. Ook een te emotionele reactie kan dus binnen die 5 minuten gewoon aangepast worden.
                En als iemand gemiddeld 10 minuten nodig heeft om zich te bedenken kan diegene nu dus eerst even 5 minuutjes wachten met het plaatsen van de post, grote kans trouwens dat er dan vervolgens direct een post komt die niet meer aangepast hoeft te worden...

Dit argument is trouwens ook precies waarom niet de hele edit functie is weggehaald!
                Vanwege het onleesbaar worden van topics moest er wel iets veranderen en dit is dus de gulle middenweg.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                  Dan moet je niet zo'n tering emo zijn....die gasten moet je slaan
                  jaa nu kan je m niet meer editten staat er mooi op mij aansporen tot geweldadige acties, uitlokking, aansporen tot op ideen brengen oid

Originally posted by Shannasse View Post
                  Denken voordat je praat kan nooit kwaad hè...

Editen kan inderdaad tot 5 minuten na plaatsen. Ook een te emotionele reactie kan dus binnen die 5 minuten gewoon aangepast worden.
                  En als iemand gemiddeld 10 minuten nodig heeft om zich te bedenken kan diegene nu dus eerst even 5 minuutjes wachten met het plaatsen van de post, grote kans trouwens dat er dan vervolgens direct een post komt die niet meer aangepast hoeft te worden...

Dit argument is trouwens ook precies waarom niet de hele edit functie is weggehaald!
                  Vanwege het onleesbaar worden van topics moest er wel iets veranderen en dit is dus de gulle middenweg.
                  Heey how is life? jij bent dus die gene gweest

is lelijk om de 1e reden die Falstyr noemde
                  Last edited by onderhandelen; 06-02-2008, 21:40.
                  We like it

Comment

Als je iets wilt toevoegen kun je altijd een nieuwe post maken hè, geen enkel probleem. Of zorgen dat je die link opzoekt voordat je op 'Antwoord versturen' klikt.

Aan alles zijn nadelen te vinden maar dit is voor het grote plaatje gewoon de beste oplossing, zal ook niet meer veranderen hoor!

Enne, alles goed hoor, met jou ook?

Comment

Originally posted by Shannasse View Post
                      Enne, alles goed hoor, met jou ook?
                      ja hier gaat zn gangtje, nog steeds studeren... einde is in zicht...verder wat last gehad van mn darmen, dat is nu aan t weg trekken hoop ik. oo ja wel gekuurt in 2007 beste wat ik dat jaar heb gedaan

Hoe gaat t met je mooie hond, heb je die nog?

Wel jammer dat je niet zo vaak meer post, scherpe comm was altijd wel leuk ....zal vast en zeker druk hebben gekregen

maar wel leuk dat je af en toe nog reageerd enzo, mis wel je scherpte
                      Last edited by onderhandelen; 06-02-2008, 22:49.
                      We like it

Comment

Als er echt iets veranderd moet worden kan je een linkje pm'n naar een mod met de vraag of hij / zij de post wil aan passen.
                        Who's the Chef

Comment

top idee, want ik had et al regelmatig. dusssss
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
                            top idee, want ik had et al regelmatig. dusssss
                            wat dat je t niet kon volgen... heeft ergens anders mee te maken
                            We like it

Comment

vind het ook vrij lelijk eigelijk.
                              Vooral omdat ik soms nog wel eens wat wil/moet aanpassen in mn logje .

greetz
                              Trainingslog Farmboy:

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X