Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Thnx allemaal.
@Farmboy ik log ook niet meer op dbb.
Wel op Home****-****Krachtsporten.com zal dat hier weer heen plakken..
Alles gaat nog steeds goed vooruit btw bench gaat eindelijk omhoog nu 130 pp is 105 stones of strength 150 kg op 1,35 cm en yoke race 310 kilo 10 meter filmpje volgt op dit forum..
En bij jou?
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Thnx allemaal.
@Farmboy ik log ook niet meer op dbb.
Wel op Home****-****Krachtsporten.com zal dat hier weer heen plakken..
Alles gaat nog steeds goed vooruit btw bench gaat eindelijk omhoog nu 130 pp is 105 stones of strength 150 kg op 1,35 cm en yoke race 310 kilo 10 meter filmpje volgt op dit forum..
En bij jou?
aha...lijkt me leuker dan dbb als ik het zo zie... Zal het eens verder bekijken
Dank voor de link.
Bench is goed gestegen dus!. Ik kon me de 110 nog herinneren. De rest is ook niet achter gebleven zie ik .
Train je nog steeds 1x per week onderdelen? Of heb je alweer een wedstrijd in de planning?
Ik bench voorlopig niet meer (staat nog op 95) door een tegensputterende schouder. Doe alleen nog incline werk.
Full squat: 130 (parallel doe ik nooit)
Deadlift: 170
Ga me denk ik weer eens verdiepen in het powerliften. Begint toch weer te knagen
Heel goed dat je weer richting de darkside gaat
170 die is gestegen dus netjes! Op naar de 200..!
Heb in een half jaar geen onderdelen gedaan tot 2 weken terug nu weer 2x getraind en ben van plan nu weer elke week te gaan.
Ik heb niet 1 wedstrijd in de planning maar 7(ga dit jaar ook B wedstrijden doen gezien mn stats op yoke wheelflip stones etc kan dit:P alleen bank blijft achter maja die heb ik daar niet nodig lol)
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment