(18+) Melissa Dettwiller

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• (18+) Melissa Dettwiller

Voor degene die deze proffesionele dame naakt willen zien (trainen).

fbb melissa dettwiller nude - Video Spider.tv
    Bekijk wel het hele filmpje want alles gaat er een voor een uit!

En? Is she bangable?

Ps: Ik weet niet of ik deze topic in de juiste sectie heb geopend... zo niet, wil een moderator zo vriendelijk zijn om het te verplaatsen?
    Last edited by Nex-; 17-04-2008, 22:40.

Waarschijnlijk...ze heeft een vagina. Maar ik vind deze dame persoonlijk een beetje te grof gebouwd.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

ja vind ik ook... tenminste als ik naar de nieuwe pics kijk. Op deze video valt het nog wel mee vind ik. Ze is wel bere sterk.

Comment

Ze deed een maximum van 80 kg op de bank. Voor een prof is dat niet echt veel vind ik. Maar ik kan me vergissen misschien..

Comment

Nou ja... je zegt het zelf al... ze deed... Het is een vrouw, haha. Maar ik geloof niet dat 80 kilo haar record is, ik heb haar in andere filmpjes meer zien drukken. Ik zal ze morgen wel voor je opzoeken.

Ik ga nu maar slapen want anders komt er niks meer van het groeien... teruste ophaler.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
            Nou ja... je zegt het zelf al... ze deed... Het is een vrouw, haha. Maar ik geloof niet dat 80 kilo haar record is, ik heb haar in andere filmpjes meer zien drukken. Ik zal ze morgen wel voor je opzoeken.

Ik ga nu maar slapen want anders komt er niks meer van het groeien... teruste ophaler.
            Ja truste.
            Groei maar fijn

Comment

Ze is net over het punt heen waar gespierd bij vrouwen nog leuk is, helaas.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ps: Ik weet niet of ik deze topic in de juiste sectie heb geopend... zo niet, wil een moderator zo vriendelijk zijn om het te verplaatsen?
                Staat hier goed hoor nix mis mee.
                Je geeft in de titel al aan wat het is 18+ dan is het goed
                Who's the Chef

Comment

Bedankt voor de info Been...

Ik zou haar persoonlijk zeker niet als mijn vrouw willen hebben,maar er zijn genoeg mensen die echt helemaal gek van haar zijn. Ik vind dat ze een goede doorzetter is maar dat even ter zijde...

Iemand enig iedee waarom zij een voor een alles uit doet (tijdens de training)? Lol, hoe is ze op het iedee gekomen? Maare wat ik wel mooi vind aan haar lichaam zijn de boobies, haha, but that's just me.

Comment

@ Nex
                    Je bent dus een liefhebber van siliconenborsten neem ik aan? Want iemand die zo droog staat en zo gespierd is heeft siliconen.

Comment

Iemand enig iedee waarom zij een voor een alles uit doet (tijdens de training)? Lol, hoe is ze op het iedee gekomen? Maare wat ik wel mooi vind aan haar lichaam zijn de boobies, haha, but that's just me.
                      Bodybuilders zijn natuurlijk in de regel al erg exhibitionistisch. Dit is slechts een kleine stap verder.

Ik vind de borsten trouwens echt lelijk. Veel te groot en opzichtig nep. Maar smaken verschillen he
                      Becoming a human juggernaut!!!

Comment

http://http://forum.bodynet.nl/galle...hp/photo/50008
                        Hier op bodynet in de gallery staat zij ook.
                        Op sommige foto's ook half naakt ze is wel een stuk gespierder geworden de laatste tijd, op die foto's in de gallery is ze nog wel lekker maar dit gaat mij wel te ver kwa spieren bij een vrouw!

grtz.
                        Last edited by fitnessfreak; 18-04-2008, 08:46.
                        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Durf zo maar te gokken op geld tekort.
                          Who's the Chef

Comment

Ophaler...

Nou nee... ik weet niet of je Amanda kent van de gouden kooi? Nee ik hou helemaal niet van siliconenborsten... maar hoe weet je of ze echt zijn of niet? Ja ik geef toe... de meeste vrouwen die zo droog staan qua vet hebben geen borsten, maar er zijn wel uitzonderingen denk ik.

Maar goed, siliconen of niet... het ziet er aardig uit vind je niet?

Heineken

Ja gelukkig verschillen smaken wel... anders zou de wereld zo... zo zijn.

FitnessFreak

Volgens mij doet die link het niet? Maar als ze daar een heel stuk gespierder is weet ik nu al wat ik ga denken... blegghh.
                            Last edited by Nex-; 18-04-2008, 08:49.

Comment

Als je het bij haar niet ziet.....
                              Duidelijker kan niet kerel.

Die tepel zit heeeeeel onnatuurlijk hoog alleen dat al...
                              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X