handen wassen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• handen wassen

was jij je handen naar het trainen eigenlijks, of als je thuis komt, voordat je je eitje gaat pellen, ik hoorde iets over een bacterie die op de stangen gaan zitten ofzo, omdat iedereen die vast heeft ofzo, en die bacterie kan dan en je buik gaan zitten en je eetlust verpesten ofzo, of iets in die zin, wie weet hier meer over, of is het een fabeltje
    Pain is temporary...pride is forever...

ik douche me gewoon als ik thuiskom.
    Weet het zo niet van die eetlust maar lijkt me op zich best mogelijk als je weet hoeveel mensen er per dag met hun klamme handjes aanzitten .
    Er zitten zoeel bacteriën op ieder van ons dus heb niet echt iets van 'dit kan niet joh!'
    "those who want glory need to realise how much pain it takes to get there"

Comment

Je doucht daarna toch?
      Zal wel net zoiets zijn, als dat je ziek kan worden als je een paar weken hetzelfde flesje water gebruikt. Lees; mensen die minimaal buiten komen, ongezond eten, weinig slapen en amper bewegen.

Comment

Zitten ongetwijfeld bacteriën op de stangen, maar echt zorgen maken doe ik me er niet om. Gewoon thuis douchen en ik betwijfel of er akelige dingen gaan gebeuren.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ja ik douche ook altijd nadien, maar hoorde er wat over, en dacht zal het is in de groep gooien, voor het zelfde pel je ff voordien een eitje, en ga je dan pas douchen snappie, altijd makkelijk om te weten tog

Comment

Inderdaad het blijft maar een stang en geen openbaar toilet op een festival
            Gewoon dera douchen zou denk ik wel volstaan maar ben geen biochemicus ofzo dus kan je geen gedetailleerd antwoord geven
            "those who want glory need to realise how much pain it takes to get there"

Comment

Ik ga dus zeker niet douchen na het trainen! Eerst handen wassen als ik thuis kom en dan gelijk vreten. Dan een half uur wachten en vervolgens douchen. (Je kan het beter niet in je hoofd halen om met een volle maag te gaan douchen).

Er zitten ongetwijfeld veel bacterien op die stangen. Er zitten namelijk dagelijks meer dan 50 mensen aan die stangen.
              Last edited by Nex-; 25-04-2008, 21:37.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                Ik ga dus zeker niet douchen na het trainen! Eerst handen wassen als ik thuis kom en dan gelijk vreten. Dan een half uur wachten en vervolgens douchen. (Je kan het beter niet in je hoofd halen om met een volle maag te gaan douchen).

Er zitten ongetwijfeld veel bacterien op die stangen. Er zitten namelijk dagelijks meer dan 50 mensen aan die stangen.
                wat maakt het uit dan op volle mag douchen??
                160kg squat
                225kg deadlift
                130kg benchpress

Comment

Ik drink mijn melk op op de fiets, en douche zodra ik thuis ben. Heb vooralsnog nooit last gehad van douchen met een volle maag hoor.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Je shake bedoel je of drink je alleen melk na het sporten? Ik weet trouwens ook niet waarom het niet handig is om op volle maag te douchen maar dat heeft de doctor mij verteld. Ik zal het hem volgend week even vragen waarom dit zo is... resultaat zal ik straks voor jullie hier melden.

Comment

Melk is mijn pwo drank.

sigpic

Comment

Je shake bedoel je of drink je alleen melk na het sporten? Ik weet trouwens ook niet waarom het niet handig is om op volle maag te douchen maar dat heeft de doctor mij verteld. Ik zal het hem volgend week even vragen waarom dit zo is... resultaat zal ik straks voor jullie hier melden.
                        Hmm dat heb ik ook nooit van gehoort, lijkt me ook sterk trouwens. Maar ben benieuwd wat je dokter er over te vertellen heeft.

Over bacteriën ga ik niet te veel nadenken. Denk anders dat ik niet meer in mijn sportschool kom .
                        Maar gewoon na het sporten onder de douche en dan ben je weer lekker schoon.

Comment

Hmm dat heb ik ook nooit van gehoort, lijkt me ook sterk trouwens. Maar ben benieuwd wat je dokter er over te vertellen heeft.

idd ben benieuwd

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X