Waarom doe je het???

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Waarom doe je het???

Ik vraag me soms af waarom we bepaalde zaken doen zoals afslanken, bodybuilding, fitness...

Doen we het voor de sport, de kick, of gaan we enkel voor het uiterlijk?

You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

ik heb altijd gevoel dat ik de beste wil zijn. In veel gevallen kan het niet, maar op klein gebied wel. Ik weet heus dat ik de breedste van De wereld of nederland nooit zou kunnen zijn. Maar voor de kring waar ik in leef kan ik om maar zo te zeggen wel de beste zijn. En daar ga ik dus ook voor. En of het een goede of slechte reden is, voor mij is dat eigenlijk best een grote.

nog 1 is voor mn zelfbeeld. Ik show liever met mn lichaam als ik gespierd ben dan dat ik vettig of ongespierd ben.

Voor de sport zelf doe ik het niet, stel dat ik er nix mee zou bereiken (dus je hebt geen doel je merkt neit dat je beter word) dan heeft de sport geen zin meer en denk ik niet dat het nog leuk zou zijn.
    I live to end the game

Comment

Als je heel je leven vet bent geweest en geen enkele spier kon zien wil je wel eens wat anders. Iets anders dan beginnen te zweten als je 5 woorden tegen iemand zegt in een discotheek. Iets anders als in een zwembad veranderen als je 3 minuten danst op een fuif. Iets anders dan altijd en overal de traagste zijn in elke sport die je doet. Iets anders dan een buik die in de weg hangt bij de snooker. En misschien nog wel zowat het belangrijkste, je wil je voeten kunnen zien als je naar beneden kijkt zonder dat je een hoop buik (lees: vet) aan de kant moet duwen.

Daarbovenop is het nog eens veel beter voor je gezondheid, voor je zelfvertrouwen, voor van je luiheid af te geraken, voor een mooier lichaam te krijgen (wie vindt een gespierd lichaam nu niet knap?).

Ik ben nu zelf 22 kilo afgevallen en ik voel me al een stuk beter. Mijn broeksmaat is van 46 naar 40 gegaan. Ik voel me niet meer nagekeken als ik op straat kom. Ik ga nu al graag op stap zonder thuis te komen met zeiknatte kleren van het zweet. Ik merk zelfs dat ik een ijdeltuit begin te worden (voor het eerst in mijn leven zijn mijn spieren zichtbaar in een spiegel en ben daar enorm trots op). 22 kg down, 18 to go. De komende 6 weken ga ik een kuurtje doen waarmee ik toch zeker 8-10 kg hoop te verliezen. En dan zijn het er nog maar 10. Het begint spannend te worden...
      -Feel free... Or die trying-
      -A women's breasts are a journey, her feet are the destination-

Comment

waarom doe je het.
        ik vind het mooi, het geeft een kick om als je ergens op je hempie loopt dat je dan ongeveerd e enige bent. mensen die je bekijken met kwijl in hun mond. ja, zeker ijdelheid. ik ben er trots op en mag ook graag horen dat het er goed uitziet. oor de sport... sja.... ik weet ook wel iets anders te verzinnen dan altijd ik de sportschool te hangen, maar je weet het no pain no gain. en wie mooi wil zijn moet pijn lijden. en zo is het maar net.
        maar ik ben blij dat ik mij op een (voor mij) positieve manier kan onderscheiden van 99% van mn dorpsgenoten. en gewoon (met jack) de grootste en meest gespierde jongere ben. (euh... 26 jaar jong dan)
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

@ Little Bear:
          Inderdaad beter voor de gezondheid, zelfzekerheid, luiheid dat is allemaal waar.

Enkel opletten met ijdel te zijn, het is tof al die positieve reacties, mensen die op kijken naar je. Had dat zelf ook. Maar houd rekening met het fiet dat het opkijken en de reacties van voorbijgaande aard zijn, en eens die er niet meer probeer je nog iets verder te gaan om toch weer reacties te krijgen gewoon omdat je er goed bij voelt, maar waar eindigd het dan. (Believe me I was there).

Maar toch heeft het zijn vruchten afgeworpen. Het grootste nadeel "Kleding" heeft me het laatste jaar fortuinen gekost.

@ Koenkie:
          Je kunt inderdaad niet in alles de beste zijn, maar zolang je tevreden bent met jezelf, then just go one that way.

@ Bruce:

Zal waarschijnlijk dan wel een kwijlboel zijn zeker in je dorp.

Maar om even serieus te zijn jullie inspanningen hebben dan ook zijn vruchten afgeworpen aan jullie foto's te zien.

Dus laat ze maar kwijlen en kijken je hebt er genoeg voor gedaan.

Wil ik enkel hierbij nog zeggen "congratualations both of you".
          You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

Comment

het mooiste is dat je het zelf meestal neit ziet (dat je gespierd ben of vooruit ben gegaan) maar dan wel anderen zeggen dat je het wel bent, ook al is het nog niet superveel
            I live to end the game

Comment

Ik doe het in de eerste plaats voor het uiterlijk , omdat het je meer zelfvertrouwen geeft als je er goed uitziet. Het is mischien raar ,maar je dwingt er ook wel een beetje respect mee af , het lijkt wel of de mensen vriendelijker tegen je worden (mischien omdat ze schrik hebben van een spierbundel) .
              Ik vind het belangrijk dat je je lichaam verzorgt en hoop dat ik me nooit zal laten gaan en een vette buik zal krijgen (dat kan ik me niet voorstelllen) .
              Mijn vrouw en ik zijn veel met ons uiterlijk bezig en dat vind ik zeer belangrijk in een relatie dat je er aantrekkelijk blijft uitzien voor elkaar.

Comment

100% voor mezelf. Omdat ik me er beter bij voel zowel geestelijk als lichamelijk.

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

I.v.m mijn andonis complex

Comment

Chrisje sluit zich aan bij mr. C
                    Je doet het uiteindelijk toch allemaal voor mind body en spirit
                    ook al doe je het voor de buitenwereld doe je het toch weer voor je eigen goede gevoel
                    En dan erbij 75% van de mensheid heeft toch negatief commentaar tegen diegene die doen wat ze leuk vinden
                    Maar daar hebben we het al ooit over gehad in topic "bb zijn dom" geloof ik
                    JAJA 2*180 bankdruk eindelijk
                    Lang voor getraind
                    nu verder schema van beentje

Comment

Voor men uiterlijk, door stevig gebouwd te zijn krijg je ook meer zelfvertrouwen etc...

Comment

Ik doe het omdat ik er plezier in heb.. Met tegenzin sporten werkt niet. Ik voel me er gewoon goed bij. Ben blij dat ik deze hobbie heb gevonden.

Comment

ja ik doe het gewoon omdat ik me er naartoe getrokken voel, als sins ik jong ( nog jonger ) ben ik vind het ook een kick om te doen gewoon lekker gevoel is het en natuurlijk voor het uiterlijk doe ik het ook zeker wel, vooral voor mijn eigen ( ik begin me steeds meer te ergeren aan jongens met dunne armpjes enzo omdat ik zelf wel goedzichtbaar vooruit aan het gaan ben dat zulje straxs allemaal nog wel te zien krijgen ) en misschien toch ook een beetje vooor de meide maardat vind ik een bij zaak maar mooi meegenome
                          on the road to get huge

Comment

Toffe toevoeging op een topic van 3 jaar oud...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X