post hier je ontvangen drek pb's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• post hier je ontvangen drek pb's

van een of andere gaylord iets..1985

hye

ik ga t3 gebruiken om af te vallen

ik weeg 106 kg en vetpercentage 25 mijn doel is eigenlijk mijnbuik weg werken.

zou graag je mening willen weten

dank u

met vriendelijke groeten
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

hoe debiel ook, het zijn niet voor niks persoonlijke berichten

Comment

Hahahah. Het is dat ik ze al kwijt heb gemaakt (verwijderd), maar anders had ik er ook nog wel een paar.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

.......

Bij nader inzien toch maar niet posten!
        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Jammer had er ook een aantal en helaas al verwijderd

Comment

Als je last hebt wat ongewenste PM's kunnen jullie het ons laten weten dan kunnen wij maatregelen nemen.

Als je ze wil posten is het ook prima maar denk na of je de posters zijn/haar naam vermeld.
            Who's the Chef

Comment

Gewoon niet reageren is net zo makkelijk

Comment

Vreemde aan deze discussie is dat het aan de ontvanger is om te oordelen de pb te posten ja of nee, terwijl de verstuurder daar over zou moeten oordelen.

De integriteit van een pb wordt zo imo wel ondermijnd.

Maar ik zal er wel te zwaar aan tillen.

Comment

Hoe leip sommige posts ook zijn, ze zijn in vertrouwen naar ons toegestuurd en je moet nieuwelingen niet belachelijk maken op het forum. Dat vind ik persoonlijk niet getuigen van karakter.
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Hangt ervanaf of je de naam erbij noemt. Kan anders wel zeggen dat de namen verzwegen moeten worden, en anders haal ik ze er wel uit.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dat is acceptabel ja.
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

ik heb het puur over die sukkels met 1 of geen posts en dan vragen zoals die bij mij.
                        ik heb zo fokking vaak van die shit vragen gehad, dat ik het zat ben. je word er gwoon moe van. he bruce, jij weet er wel van, ik heb dit en dat gekocht: wat moet ik doen. dat ZIJN forumvragen. dus ik vind het wel acceptabel. tuulk ga ik geen post plaatsen van iemand die regelmatig post, of normale vraag heeft. ik ben niet debiel
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Grappig.diezelfde ...1985 heeft mij een paar weken terug gevragen over clen.Heb hem aangeraden eerst een sportschool op te zoeken en zijn voeding aan te passen..zal wel te veel moeite zijn geweest dus.
                          Last edited by erikv; 29-04-2008, 20:20.
                          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

jawel, ik heb ook nog een paar mooie vooral wat er tegen deze meneer is gezegd is wel aardig

Hallo Leo 1988,

Ik ben al wat ouder(46) en doe sinds ruim een jaar aan fitness. Ben ectomorf en weeg nu 75 kg.
                            Voordat ik aan fitness begon woog ik 78 kg.
                            Mijn lijf begint te vormen en mijn gewicht neemt af.
                            Op mijn sportschool hebben ze gezegd dat ik om het gewichtsverlies tegen te gaan weightgainer moet gaan gebruiken. Dat doe ik nu een paar weken 2 x per dag, maar mijn gewicht neemt nog niet toe.
                            Ik moest ook mijn trainingsschema, van 3 x 15 reps van 1 gewicht veranderen naar 12 x maximaal,10xiets zwaarder en 8 x nog iets zwaarder. hiermee zou ik dan spiermassa kunnen kweken, want dat is mijn trainingsdoel. Ik lees uit jou reacties dat je er verstand van hebt. Mijn vraag aan jou is of ik het zo goed doe. Ik wil graag mijn lijf vormen(vroeger een spijker) en massa gainen. Als je belangstelling hebt, graag jou kijk op mijn zaak.

Gr. ********
                            Last edited by Leo1988; 29-04-2008, 21:30.
                            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Hoi Leo,

Bedankt voor je reactie! Leuk om even af te stemmen met iemand in de zelfde situatie als ik. Het is altijd wat moeilijker om als " oudere" een serieus antwoord te krijgen. Bedank in iedergeval.
                              Ik zal inderdaad jou bulkschema opzoeken en bekijken hoeveel ik te weinig eet...
                              Zit die gewichtsgroei bij jou in spiermassa of ben je gewoon zwaarder geworden? Zoals ik al vertelde veranderd mijn lijf wel maar ik wordt maar niet "groter". Enfin, ik hoor het wel van je.

Gr. ***
                              22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X