Originally posted by zwaan
View Post
Ik zoek een nummertje?!
Collapse
X
-
http://http://nl.youtube.com/watch?v=55CW4LkG0QA#
Toen was ik 16, mijn eerste bezoek aan een dancing.
The only way is up....Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest
Comment
-
Nog wat goede disco hits uit de oude doos.
YouTube - Snap! - The Power
YouTube - King Bee - Back By Dope Demand
YouTube - Dirty Cash
YouTube - Crystal Waters - Gypsy Woman
YouTube - Technohead - I Wanna Be A Hippy
YouTube - Snow - Informer
Fout, maar wel een klassieker!
Comment
-
Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest
Comment
-
Originally posted by bruce View Postzwaan, jonge... jij bent echt mijn man qua muziek. we zouden dus op de meeting zoiets mott hebbe, hele avond en wat blue69 erbij en wat chicks.
als onderhandelen en punani dat nou ook mooi vinden, dan gaan de ophaler en falstyr metal luisteren.
Komt goed, in de mix
Comment
-
Originally posted by gais_der_german View PostEn nog een paar
YouTube - Rob Gee - XTC you got what i need [Hardcore]
YouTube - DJ PAUL ELSTAK - RAINBOW IN THE SKY
YouTube - Happy Hardcore Am A Raver
YouTube - Dune - Hardcore Vibes
YouTube - Marshall Masters - Stereo Murder
YouTube - Lipstick ☆Im A Raver
YouTube - BODYLOTION - always hardcore
YouTube - Tokyo Ghetto Pussy - I kiss your Lips
En zou kan ik nog wel even doorgaan. Veel kijk en luisterplezier!!
Ja ja dat zijn ze he. Dikke vette memories schieten door je hasses als je dit weer hoort.
Comment
-
Originally posted by zwaan View PostJa ja dat zijn ze he. Dikke vette memories schieten door je hasses als je dit weer hoort.
@Tigra: Die disco shit is ook duidelijk voor mijn tijd. Vind het nummer ook niet geweldig.
@Steentje:
Nummers zijn wel uit mijn tijd maar doen me ook niet zo heel veel. Behalve informer... Een blanke rapper was toen nog wel behoorlijk bijzonder.
Comment
-
@ Tigra, heb het effe opgezocht in "wikipedia", is idd '88, je hoort het ook aan die sound, ook weer zo typerend voor die tijd. Als ik eerlijk ben heb ik daar niet onwijs veel mee, waarschijnlijk omdat ik toen nog echt te jong was, uhm ieder zijn tijd he.
Maar een ding is zeker als je al gaat zitten terugblikken.........dan word je toch echt oud hoor
Comment
-
Originally posted by zwaan View Post@ Tigra, heb het effe opgezocht in "wikipedia", is idd '88, je hoort het ook aan die sound, ook weer zo typerend voor die tijd. Als ik eerlijk ben heb ik daar niet onwijs veel mee, waarschijnlijk omdat ik toen nog echt te jong was, uhm ieder zijn tijd he.
Maar een ding is zeker als je al gaat zitten terugblikken.........dan word je toch echt oud hoor
Dit liedje had ik voor het eerst gehoord toen ik 16 jaar was in 1992. Mocht eindelijk na lang zagen thuis naar een dancing. Vandaar dat ik er ook goede herinneringen aan heb. ( behalve de hoofdpijn als je thuis kwam ).
Nu zit ik op een andere goflengte qua muziek. Heb je misschien ook al gezien in andere topics.
Grtz.Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
17 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
23 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
20 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
23 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment