Vakantie in zicht!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ben nu op de helft van mijn zoveelste "mini"vakantie op mijn achterplaats. Vandaag de 2 vaccinatiespuiten halen voor mijn echte vakantie die over 6 weken begint. Een DTP coctailspuit en een vaccinatie tegen hepatitus. Heerlijk....
    Maar als ik dit achter mijn rug heb kan ik alleen maar vooruit kijken naar een plezierige vakantie in Egypte/Jordanie
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
      Ben nu op de helft van mijn zoveelste "mini"vakantie op mijn achterplaats. Vandaag de 2 vaccinatiespuiten halen voor mijn echte vakantie die over 6 weken begint. Een DTP coctailspuit en een vaccinatie tegen hepatitus. Heerlijk....
      Maar als ik dit achter mijn rug heb kan ik alleen maar vooruit kijken naar een plezierige vakantie in Egypte/Jordanie
      DTP en DTKP prikken zijn lekkerrrrrrr of je moet niet tegen prikken kunnen.. voorde rest voel je bij de DTP prik dat de vloeistof echt ingespoten word en de hepatitus voel je niets van....

* of ik ben al te vaak geprikt
      De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Euhhhh...en jij denkt werkelijk dat ik hier wat mee kan?

Comment

Zulke injectie's merk je helemaal niks van man.
          Had ze zelf vorg jaar ook gehaald.
          Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post
            Zulke injectie's merk je helemaal niks van man.
            Had ze zelf vorg jaar ook gehaald.
            I know, maar die reactie van mastertuning slaat gewoon helemaal nergens op. Ik ben toch geen junk!!!??

Comment

Niet ??
              Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post
                Niet ??
                Cafeine junk misschien...ok you win

Comment

Ik win
                  Who's the Chef

Comment

Goh....ben jij altijd zo uitbundig??

Comment

Ik val standaard flauw van naalden, ongeacht of het een inenting is of om bloed te prikken... Ben er totaal niet bang voor maar ga standaard tegen de vlakte
                      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik heb ook een hekel aan naalden. Volgens mijn vriendin stel ik me aan en is het allemaal (inclusief consult) binnen een kwartiertje voorbij. Ik zie het wel. Ik kijk tijdens de injecties iig even de andere kant op. Kan ik meteen mijn vraag stellen:

Zijn er hier meer mensen die vanccinaties hebben moeten halen voor vakanties/zakenreizen? En zo ja, hebben jullie er dan een paar dagen last van?

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                          Euhhhh...en jij denkt werkelijk dat ik hier wat mee kan?
                          lol niet zo letterlijk opvatten..

de dtp en dtkp prikken zijn nagenoeg gevoelloos...
                          de andere soort prikken weet die schijtnamen niet eens uit me hoofd zijn veel erger...
                          rot gevoel door je arm en dergelijke..

( ik kreeg er zo een 50 per jaar.. dus vandaar dat het er veel zijn ( werkte in het RIVM )

vandaar dat dat de lekkere prikken waren.. de dtp en dtkp

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                            Ik val standaard flauw van naalden, ongeacht of het een inenting is of om bloed te prikken... Ben er totaal niet bang voor maar ga standaard tegen de vlakte

indd wat ophaler zegt.. andere kant op kijken en door je neus inademen en mond uitademen.. helpt echt..
                            vraag of je mag liggen ipv zitten..

Comment

Originally posted by MasterTuning View Post
                              indd wat ophaler zegt.. andere kant op kijken en door je neus inademen en mond uitademen.. helpt echt..
                              vraag of je mag liggen ipv zitten..
                              Helpt geen van allen, ik kijk niet, ik adem rustig, ik lig als er een naald in gestoken wordt... Maar val nog steeds flauw... Het liggen helpt alleen in zoverre dat ik er geen blauwe plekken aan over houd

Ach, gelukkig hoef ik niet vaak ingeënt te worden dus I'll survive
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post

Lijkt me wel leuk om te zien
                                Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X