Sex

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Lekker grappig ben jij... mafkees. Volgens mij ben jij ook zo'n bekakte iemand...

Comment

Originally posted by Nex- View Post
      Lekker grappig ben jij... mafkees. Volgens mij ben jij ook zo'n bekakte iemand...
      Hmm dan begrijp je me verkeerd! Die opmerking was totaal niet bekakt of arrogant ofzo bedoeld...!

Bij ons bij de fitness zitten totaal geen buitenlanders, dat bedoelde ik ermee, meer niet
      "Nothing great was ever achieved without enthusiasm."

Comment

De manier waarop je dat zegt bevalt mij echt niet en volgens mij denken er veel meer mensen hier zo over. Als je wat tegen dat soort mensen hebt dan moet je dat voor je houden vind ik... grapjes kunnen maar er is ook een grens.

Comment

Originally posted by Marcell View Post
          Mijn fitnesscentrum is denk ik te duur voor buitenlanders

Idd wel beetje oppassen hoe je het formuleerd.
          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by erikv View Post
            Idd wel beetje oppassen hoe je het formuleerd.
            hierbij mijn welgemeende excuses voor die opmerking! Ben geen racist, maar hij was idd beetje fout geformuleerd!

Comment

Oke, maakt mij trouwens niet uit of je racist bent of niet maar goed dat je dat niet bent.

Comment

whuahaha wrom bied je je excuses aan

als 1e heb je t niet tegen iemand persoonlijk
                als 2e moet kunnen.....why not alsof i zich moet aanpassen hahha

je wilde met je comm. gevaarlijk overkomen Marcell, mr ja mislukt dr zijn vast en zkr wel buitenlanders zonder dat je t weet, ze zijn namelijk overal
                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                  je wilde met je comm. gevaarlijk overkomen Marcell, mr ja mislukt dr zijn vast en zkr wel buitenlanders zonder dat je t weet, ze zijn namelijk overal
                  Haha nee, integendeel!
                  Ik heb meer dan genoeg buitenlanders als vrienden, en vooral tegen hun maak ik zulke grappen. Hun kunnen er gewoon mee lachen, vandaar dat ik niet echt nadacht toen ik het hierzo postte en er misschien mensen mee kon beledigen

Comment

Ligt er ook wel aan wie het zegt..en je bent nog relatief nieuw. Maar al met al niet zĆ³'n probleem hoor

Comment

bro schiet niet in de verdediging....boeiend al was je een racist LB, je mag je mening geven.......ik ben van mening dat t moet kunnen zolang je niet iemand persoonlijk aanvalt op zn ......

chill dat je t komt uitleggen voor je eigen beeldvorming zegmaar

FF ontopic als ik chickies zie komt er niets van trainen terecht, vooral bij die oef. waar ze zittend met hun benen open gaan zegmaar dodelijk gwoon

maar extra reps. nee in tegendeel, sommige doen t expresssss
                      Last edited by onderhandelen; 06-06-2008, 17:21.
                      We like it

Comment

Ja onderhandelen nu weten we het wel hoor.

Comment

overdrijven is ook een vak
                          We like it

Comment

Originally posted by erikv View Post
                            Ligt er ook wel aan wie het zegt..en je bent nog relatief nieuw. Maar al met al niet zĆ³'n probleem hoor
                            Haha daarom, ik ben een nieuweling hier, dus een beetje respect tegen de ouwe rotten hier is wel op z'n plaats

vooral bij die oef. waar ze zittend met hun benen open gaan zegmaar dodelijk gwoon
                            Dat apparaat hebben ze paar maanden geleden bij ons gewoon weggehaald!!!

Comment

Originally posted by Marcell View Post
                              Haha daarom, ik ben een nieuweling hier, dus een beetje respect tegen de ouwe rotten hier is wel op z'n plaats
                              WiƩ noem jij hier oud!?

Comment

De echte oude rotten zijn mensen zoals bruce 2002...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X