Sex

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@quibus haha zit wat in ja
    @Posseltje haha die heb ik wel maar ja weet niet echt wat het is
    Calisthenics / Street workout

Comment

hmm je hersenen maken meer testosteron aan omdat jij je ze al voor je ziet in bikini, daarom kan je nog ff een setje extra doen?:P

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
        hmm je hersenen maken meer testosteron aan omdat jij je ze al voor je ziet in bikini, daarom kan je nog ff een setje extra doen?:P
        Je hersenen maken geen testo hoor

Comment

was maar een theorie (A) :P

Comment

Zijn pik waarschijnlijk wel, en eenmaal wanneer hij naar de meiden kijkt.....

Comment

komt een wilde fantasie in hem naar boven dat ze naakt langs hem heen lopen en klimt hij langszaam naar zijn hoogtepunt, en pers er nog wat herhalingen uit

Comment

oowh...
                nu doen jullie net of ik de enigste ben die dat heeft
                denk dat er vast wel meer zijn ie het doen hoor alleen die komen er niet voor uit

maargoed jullie fantasie gaat weer verder als ik op een bank lig en aan het trainen ben

Comment

Nee ik ben gewoon eerlijk. Vind het raar dat jij en andere hier ''als die er zijn'' wat extra reps gaan uitpersen zodra een leuke dame naar je ziet te staren. Je ben wel eerlijk dat is een goed punt. Je traint je lichaam niet voor de vrouwen maar voor jezelf. Ik zou mezelf echt gaan haten als ik voor iemand anders mijn eigen godverdomme lichaam is ga aanpassen of de dingen die ik normaal doe. Maar goed ieder zijn ding...

Zoals ik al zei lopen er bij ons ook ''heel wat'' moois rond (beneden dan). Ik kijk zelfs niet naar ze, geloof me dan willen ze alleen maar meer aandacht en gaan ze er alles aan doen zodat je toch naar ze kijkt, hahaha. Begroet ze alleen als ik beneden ben en na het sporten eerst mijn whey naar binnen slurpen en dan beneden lekker op de bankjes paar minuten lullen met de heren en dames al doe ik dit zeker niet elke dag.

Beneden zijn het allemaal van die dure en nieuwe apparaten, gewichten.
                  Boven zijn het meer van die rotte stangen met gewichten etc... heerlijk!

Beneden: Dames en de beachboys ''vaak''.
                  Boven: Rotte heren die hard willen trainen.

Comment

Maar natuurlijk traint iedereen voorzichzelf omdat hij/zij niet tevreden was/ is met zijn uiterlijk of het wil verbeteren. maar jij zou dus altijd jezelf blijven nomather wat. jij weigert te veranderen en iedereen moet jou maar nemen zoals je bent? Maar gezellig dat je bij jou in de gym wel wat kan ouwehoeren. Ik tref altijd paar van die kerels die ongetwijfeld aan de anabolen zitten, turks/marokaans praten/schreeuwen teveel, lawaai maken en onnodig toestellen bezet houden
                    (dat is niets tennadelen van jou hoor)

maar hier is dat verschil wat minder.. benenden bijna allemaal cardio, en dan de apparaten voor benen. boven losse stangen apparaten voor alles. behalve voor benen :P Al gluur ik af en toe graag ff naar beneden als er weer een milf van een jaar of 28 zich in het zweet staat te werken :$

Comment

Ja wat denk je nou zelf dat ik ga veranderen voor mensen? Ik blijf mijzelf. Laat ik je een ding vertellen, ik ga het helemaal niet voor de dames doen, wellicht dat ik anders ga praten zodra de tijd rijp is voor het huwelijk maar dat gaat te ver, daar ga ik het niet over hebben, wat ik wel kan vertellen is dat zulke momenten wel van belang zijn en je jezelf wel eens moet aanpassen maar dan op een verstandige manier en niet door extra reps te doen als een meid naar je ziet te staren die je ook nog eens niet kent. Kom op mensen...

Turken en marrokanen? Zal je vertellen dat het bij ons minimaal is. Ben zelf een iranier train zoals ik moet trainen. Het zijn hier juist de nederlandse beach boys waar ik een spuug hekel aan heb. Die komen even 2 reps doen gewichten vliegen overal heen en vervolgens gaan ze onder zonnebank.

De wat normalere mensen zitten bijna altijd boven behalve een donkere man die overigens een bodybuilder is en de hele tijd tegen zichzelf praat en lacht als hij in de spiegel kijkt. Oke dat is raar...

Overigens snap ik wel wat je bedoelt hoor hier heb je af en toe ook een groep ''álleen marrokan'' 4 personen die alleen komen ouwehoeren. Pas waren ze de gym bijna uitgezet en guess what dat kwam door mij. Ken ze van vroeger, had ze al gewaarschuwd... dat was het moment toen de runner van de zaal moest ingrijpen. Hahaha, heb het niet over mezelf hoor maar over de gene die daar werkt.
                      Last edited by Nex-; 04-06-2008, 11:33.

Comment

maargoed we zijn wel flink offtopic geraakt :P ging over dat een zaadlosing erg was voor de eiwitten oid.

maargoed blij dat je hard traint ga zo ook weer is die kant op van de gym. maar snap wat je bedoeld ziet mensen nooit en opeens komt de zomer en zijn ze er weer, de beachboys. ff spuitje erin en pompen voor de zomer.

Comment

Ik wil niet veranderen voor de dames zoals de beachboy's doen
                          in de sportschool zitten geen marokannen/turken eigenlijk alleen maar kakkers want het staat in een nogal duure wijk (in Ouderkerk a/d Amstel) waar ik ook woon ookal staat het niet in mijn profiel (ik woon niet in die dure wijk hoor maar wel vlak bij)
                          zitten wel paar negers maar die doen heel normaal en zijn echte beesten bij sommige onderdelen.

en de beachboy's daar hebben we hier geen last van

Comment

zie het al voor me,
                            [toon=kakkerigtoon] hey kerel zie mijn linker bicep die is groter dan mijn rechter[/toon]

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                              zie het al voor me,
                              [toon=kakkerigtoon] hey kerel zie mijn linker bicep die is groter dan mijn rechter[/toon]
                              Omg!!
                              "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Comment

Mijn fitnesscentrum is denk ik te duur voor buitenlanders
                                "Nothing great was ever achieved without enthusiasm."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X