wendy de hulkhond

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wendy de hulkhond

Dit kwam ik tegen tijdens het nixen op het net. Deze whippet-windhond heeft een genetische afwijking , een dubbele kopie van het gen dat voor de spiermassa verantwoordelijk is.
    Artikel 9: Wendy, 'Meet the Incredible Hulk of Hounds'

dog01.jpg

dog03.jpg

dog02.jpg
    uut grunn!

Als ik kudo's kon geven hier had je ze nu gehad. Doe mijn zo'n hond! (gen maar even niet, je overlijdt nl eerder )

Comment

zo een hond zou stoer zijn echt =)

Comment

AAS, for sure.

Comment

wat een beest heey
          vind wel stoer
          Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Zo, das een flink beest Jammer dat zo de levensduur korter is, ik vind het zo wel een mooi beest!

Comment

hmm daar moet mijn hondjes nog ffies voor bulken en goed aan de andere troep
              Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by Kevf View Post
                Als ik kudo's kon geven hier had je ze nu gehad. Doe mijn zo'n hond! (gen maar even niet, je overlijdt nl eerder )
                Misschien een domme vraag maar wat zijn kudo,s??

Comment

Ongelofelijk. Afwijkend gen in de hormoonhuishouding of iets als een myostatin blocker?
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Prachtige hond alleen is de eerste foto eng en lief tegelijk... haha.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Ongelofelijk. Afwijkend gen in de hormoonhuishouding of iets als een myostatin blocker?
                      i don't care!!! whatever it is, I WANT IT TOO!!
                      uut grunn!

Comment

Op een hondenforum stond een tijd terug ook een link van haar, maar dan alles behalve dat het een genetische afwijking was. Zal eens kijken of ik dat terug kan vinden.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                          Op een hondenforum stond een tijd terug ook een link van haar, maar dan alles behalve dat het een genetische afwijking was. Zal eens kijken of ik dat terug kan vinden.
                          Graag. Ben zeer benieuwd.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

lol je zou maar door een gespierde pitbull achtervolgd worden

Comment

In dat geval kan breek ik de wereldrecord en ga ik zelfs harder dan een cheetah, dacht aan zo'n 130km per uur.

Als ik door die hond wordt achtervolgd, alleen die hoofd past er niet echt bij, die is te lief, op de eerste foto dan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X