Trainen hervat na griep!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trainen hervat na griep!

Eindleijk mijn traning hervat na 5 weken de griep te hebben gehad. Gekke is dat ik in die 5 weken niks ben aangekomen of afgevallen, schommel nog steeds tussen de 93-94 kg. Ik wacht nog even met de clen. Maar ik ben al wel begonnen met de creatine en whey proteine. En wat ging dat lekker (ben 2 dagen creatine aan het laden). Krachttoename zelfs na deze break, is geweldig! Ging boven mijn max van 5 weken geleden met borst en rug.
    Moet zeggen dat de combi creatine/whey erg lekker is , vreet wel een 2,2 kg pot whey weg in 2 weken, maar het mag wat kosten. Anyhows, here we go again!    

Grtz

Oké Riki

Ff een vraagje, hoe doe jij het met die creatine? Ook een week 20gram per dag laden en daarna 5 gram per dag?

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 08 2003,22:23)]Oké Riki  

Ff een vraagje, hoe doe jij het met die creatine? Ook een week 20gram per dag laden en daarna 5 gram per dag?

Greets...
      5 dagen 20 gram laden, daarna 10 gram per dag, krachttoename is enorm!

Grtz

Comment

welk merk creatine gebruik je riki?? Wil zelf ook gaan proberen om keertje creatine te gebruiken alleen er is teveel keus aan merken.

Comment

En hoe verdeel jij die 20 en die 10 gram?

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 09 2003,08:28)]En hoe verdeel jij die 20 en die 10 gram?

Greets...
            Respectievelijk in 4 x 5 gram, en 2 x 5 gram.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (littleman @ Aug. 08 2003,23:29)]welk merk creatine gebruik je riki?? Wil zelf ook gaan proberen om keertje creatine te gebruiken alleen er is teveel keus aan merken.
              Gewoon normale creatine monhydraat, echter wel zonder afvalstoffen, 100% zuiver ipv 99.0/9% zuiver. Al die onzin met dextrose erbij geloof ik niet zo hard.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Riki @ Aug. 08 2003,21:33)]Eindleijk mijn traning hervat na 5 weken de griep te hebben gehad. Gekke is dat ik in die 5 weken niks ben aangekomen of afgevallen, schommel nog steeds tussen de 93-94 kg. Ik wacht nog even met de clen. Maar ik ben al wel begonnen met de creatine en whey proteine. En wat ging dat lekker (ben 2 dagen creatine aan het laden). Krachttoename zelfs na deze break, is geweldig! Ging boven mijn max van 5 weken geleden met borst en rug.
                Moet zeggen dat de combi creatine/whey erg lekker is , vreet wel een 2,2 kg pot whey weg in 2 weken, maar het mag wat kosten. Anyhows, here we go again!    

Grtz
                5 weken de griep ? Ik heb het nooit langer dan 5 dagen gehad. Mooi kloten met dit weer.

Comment

riki, de dextrose zal zorgen dat de creatine beter opgenomen wordt.
                  stil growing

Comment

klopt. dus je kan of creatine kopen waar het inzit, of je koopt het los. nog beter: neem het in met een sportdrankje waar dextrose inzit.

riki, je moet niet zo verschrikkelijk enthousiast je spullen prijzen, want ik zit nou al te popelen om dr weer aan te beginnen. als je dat met al je zooi doet, dan ben ik failliet.
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (bruce @ Aug. 09 2003,12:08)]klopt. dus je kan of creatine kopen waar het inzit, of je koopt het los. nog beter: neem het in met een sportdrankje waar dextrose inzit.

riki, je moet niet zo verschrikkelijk enthousiast je spullen prijzen, want ik zit nou al te popelen om dr weer aan te beginnen. als je dat met al je zooi doet, dan ben ik failliet.
                       , nou hum, eigenlijk, ja, nee, uhm, het werkt gewoon, ben 5 weken ziek geweest, ga na 3 dagen creatine laden na de gym en max mijn gewichten die ik 5 weken geleden had. Ik heb vroeger ook al eens creatine geprobeerd maar dan met 3 gram pert dag en pakte toen 6 kg in 4 weken. Maar nu met de whey erbij wil ik in combi met clen op de 100 kg droog uitkomen. En daarna, tromgeroffel, bim, bam, bom, mijn eerste cyclus. Die toch niet Bol/Winny wordt, Maar waarschijnlijk Bol/Tren/Anavar. En heel misschien ga ik eerst 4 weken dbol-only doen voor deze cyclus. Maar hoe meer ik lees hoe dichter ik bij mijn 1e defenitieve cycle kom. Btw lezen jij en jack eens de erogene middelen sectie (wachtwoord ff aan cur vragen).

Grtz  

Comment

Ik neem altijd creatine als volgt:

op trainingsdag 1/2h voor trainen 3gr, na trainen bij post workout shake 5gr.
                        niet trainingsdag 3gr op nuchtere maag.

Werkt voor mij net zo goed als standaard schema van laden.

@riki: Tren/bol/anav in eerste kuur? Ik zou zeggen of tren only of zonder tren. Ik zelf ben van mening dat je pas na een paar kuren tren kan gaan gebruiken. Tis wel een van de heftigere goedjes die er bestaan, met evt zware sides.

Groeten,
                        Melkman

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (melkman @ Aug. 09 2003,16:45)]Ik neem altijd creatine als volgt:

op trainingsdag 1/2h voor trainen 3gr, na trainen bij post workout shake 5gr.
                          niet trainingsdag 3gr op nuchtere maag.

Werkt voor mij net zo goed als standaard schema van laden.

@riki: Tren/bol/anav in eerste kuur? Ik zou zeggen of tren only of zonder tren. Ik zelf ben van mening dat je pas na een paar kuren tren kan gaan gebruiken. Tis wel een van de heftigere goedjes die er bestaan, met evt zware sides.

Groeten,
                          Melkman
                          Ik neem een lage dosis 75mg per dag, en het is vnl een anabol ipv een androgeen. Het is pittig voor de nieren, maar ik neem het allen de 1e 4-6 weken.

Grtz

Comment

75mg/ed laag dat =525mg/wk. En met tren bedoel je toch Trenbolone Acetate?

Dit spul is krachtiger dan test. Met sides waar je als beginner waarschijnlijk niet mee weet om te gaan. En dan heb ik het niet over evt schade aan lever.

Maar als je kuur post in anabolica gedeelte dan gaan we wel verder hierover.

Groeten,
                            Melkman

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (melkman @ Aug. 09 2003,19:09)]75mg/ed laag dat =525mg/wk. En met tren bedoel je toch Trenbolone Acetate?

Dit spul is krachtiger dan test. Met sides waar je als beginner waarschijnlijk niet mee weet om te gaan. En dan heb ik het niet over evt schade aan lever.

Maar als je kuur post in anabolica gedeelte dan gaan we wel verder hierover.

Groeten,
                              Melkman
                              Sorry, niet elke dag, 2 tot 3 x per week, dus max 3 x 75mg.

Grtz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X