wat zou jij doen ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wat zou jij doen ?

zoals gewoonlijk is het vrijdag, en je colega's willen zoals standaard vrijdags ff lekker snacken, maar eigenlijks mag jij nog niet snacken wegens je voedingschema, wat doe jij dan ?

ga je mee snacken of ga je niet snacken en haal je bijv een brootje gezond met extra ei, ben benieuwd
    Pain is temporary...pride is forever...

hahah ik had gisteren ongeveer hetzelfde probleem, tjek de topic : Wat te doen als....
    Anything worth having, is worth working hard for!

Comment

Ik probeer de laatste tijd niet meer te bulken of cutten, gewoon lekker oop onderhoud zitten(iets erboven) en als er dan af en toe zo een situatie voorkomt dan neem ik lekker een snackie, maar wel met een max van een keer per week.

Comment

Ga mee, maar eet niet mee.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik hou mezelf dan toch altijd in toom, meestal heb ik genoeg eten op zak om tot 17.00 door te gaan maar daarna neem ik niks meer mee dus dan zal ik waarschijnlijk een broodje gezond of iets halen, ik zal niet overdrijven maar probeer toch wel op te letten, want juist deze kleine dingetjes zijn de bekende dingen die bijvoorbeeld mensen op dieet enzo om zeep helpen.

Comment

mijn collegas vinden mij saai

die eten altijd om 12.30 -1300 en ik juist om 11.00 uur en 14.00
            zins ik daaar werk heb ik maar 2x meegegeten met ze ga nooit mee
            en elke laaste vrijdag van de maand is er maandborrel ..ik ben nog nooit gegaan.. soms zijn er game nights..nog nooit geweest

6 juni gaat hele bedrijf naar snow world.. ik ga niet mee..past niet in me schema en ik moet trainen

Comment

snacken duuh wat denk jij dan 1x in de zoveel tijd moet kunnen
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
              We like it
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

sakurakilla, je kunt wel discipline tonen, maar om helemaal niks meer te doen en alles te weigeren omdat je dan met het schema in moeilijkheden komt, dat vind ik te gek. Een sociaal leven moet je ook nog hebben ( weet niet of het zo erg is als het nu overkomt)

Je kunt toch eten meenemen of niet? En 1 dag niet trainen is toch ook geen ramp. Kijk dat je snacks en alcohol laat liggen, ok. maar ga gewoon mee joh.
                Tenzij je een hekel hebt aan je collega's dan begrijp ik je totaal

Comment

als mijn colega's gaan snacken ga ik gewoon mee
                  alleen ik eet dan brootje gezond en vraag of ik er ook nog 2 losse eieren erbij mag
                  Pain is temporary...pride is forever...

Comment

sakurakilla, vind dit wel iets te extreem worden hoor.. je moet ook gewoon gezellig met je collega's om gaan ookal mag je ze niet allemaal.
                    als ik met mijn vrienden ergens heen gaan clubs, mac, pathe, enz enz neem ik gewoon mijn dingen mee dat ik geen patat of wat dan ook hoef te kopen en kan ik genieten van mijn boterhammetjes met pindakaas of sinds kort appelstroop (L) of de 700eitjes die ik sochtents kook lkkr uitlepelen
                    Calisthenics / Street workout

Comment

Ik zou gewoon een kleine snack nemen in combi met dat broodje gezond

Comment

Ik zou voorstellen om naar Subway te gaan ipv naar de Mac.
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by martin27 View Post
                          zoals gewoonlijk is het vrijdag, en je colega's willen zoals standaard vrijdags ff lekker snacken, maar eigenlijks mag jij nog niet snacken wegens je voedingschema, wat doe jij dan ?

ga je mee snacken of ga je niet snacken en haal je bijv een brootje gezond met extra ei, ben benieuwd
                          Tot 4-5 weken geleden ging ik altijd mee!

Turkse pizza's, mcmenu's, KFC's, Bram Ladage alles zit hier in het centrum van Utrecht. Ik moet zeggen dat ik tot nu toe nog maar weinig problemen heb gehad me te beheersen.

Het is soms alleen even lastig op het moment dat ze bij je in de buurt die Turkse Pizza met extra vlees naar binnen gaan werken...

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                            sakurakilla, vind dit wel iets te extreem worden hoor.. je moet ook gewoon gezellig met je collega's om gaan ookal mag je ze niet allemaal.
                            als ik met mijn vrienden ergens heen gaan clubs, mac, pathe, enz enz neem ik gewoon mijn dingen mee dat ik geen patat of wat dan ook hoef te kopen en kan ik genieten van mijn boterhammetjes met pindakaas of sinds kort appelstroop (L) of de 700eitjes die ik sochtents kook lkkr uitlepelen
                            haha ik mag ze wel hoor...alleen ze etn op andere tijdstippen dan mij
                            ik eet rond half 9

en dan om 11 uur weer en dan om 14.00 uur weer
                            hun gaan dan gezamelijk eten om 12.30 - 13.00
                            maarjah wat moet ik dan doen ik heb al gegeten..collegas vinden mij raar

zoals gisteren had het bedrijf een hele hele grote klant binnengesleept
                            alle persooneel werdt getrakteerd op wat ze maar wilde (uit 5 restaurants)

kom ik an de buurt..he. eet je niet mee waarom
                            ik uitleggen..dame kijkt me raar aan

vandaag is collega jarig..trakteert in chocolaa ijs (mars snickers etc) + taart
                            alles staat zo voor me ik ben nu aan het typen terwijl iedereen aan het smullen is

wordt nieteens gevraag moet je een stukje omdat ze weten dat ik tog nee zeg.
                            Vanavond willen ze gezamelijk gaan poolen na het werk in centruim van rotterdam

en wie denk je dat niet mee gaat..ja juist =)

Comment

Waarom te extreem? Hij heeft goede resultaten geboekt... en als hij tevreden is met wat die nu doet dan hebben wij niks te zeggen.

Met je collega's mee eten doe ik ook nooit. We hebben een keer 1 uur pauze hier op het werk en dan gaat iedereen naar de patatzaak hier naast. Ik neem altijd een grote lekker volle ehhmm ''bak'' pasta of rijst met kipfilet mee en vervolgens douw ik dat ding in de magnatron... net zo makkelijk.

Sinds kort ben ook ik (ja bijzonder he?) gestopt met al dat gesnoep...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X