Merkschoenen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Merkschoenen

Zijn hier mensen die wel eens merkschoenen bestellen via internet of bij vrienden. Ik heb het hier niet over de legale site's. Ik heb namelijk een site ontdekt waar ze schoenen hebben van D&G hier
    maar ik vertrouw die site niet zo. En er word tegenwoordig veel in merkkleding gehandeld dus vandaar...

Grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Die site is mij inziens veels te uitgebreid en proffesioneel opgebouwd om het niet te kunnen vertrouwen. Ik zou zeggen... zoek een paar reviews op van de online shop.

Comment

Mijn vriendin is helemaal in to ebay. Heb van haar onlangs een paar echt supervette nike air max 90's gekregen voor 55,- incl verzenden en ja ze zijn origineel. Madam loopt nu zelf rond in spijkerbroeken van indian rose en reply allemaal voor rond de 20-30 en origineel.

Echter wel allemaal via ebay-stores. Daar kan je aan de feedback zien of het te vertrouwen is.

Met dit soort sites wordt dat lastiger

Comment

Originally posted by Nex- View Post
        Die site is mij inziens veels te uitgebreid en proffesioneel opgebouwd om het niet te kunnen vertrouwen. Ik zou zeggen... zoek een paar reviews op van de online shop.
        Ja maar ik moet shippingkosten betalen, dus dan heb ik ook kans dat de douane het tegen houden. Dus betaal ik voor niks.

Grtz...

Comment

ik ben eens gaan google maar deze site is inderdaad van oplichters. Ben ik blij dat ik daar niks besteld heb..

Grtz...

Comment

Gelukkig maar bro. Was klote geweest als je geld kwijt was geraakt. Vond het ook wel vreemd dat ze geen adres opgaven.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Gelukkig maar dat je er op tijd achter kwam. Maar in ieder geval, als je toch die kleding/schoenen goedkoper wil hebben, zou ik net zoals Kevf ook al zei, het eens via Ebay proberen. Ik doe 't zelf ook en tot op heden is het me nog nooit tegen gevallen.
              An eye for an eye makes the whole world go blind

Comment

k denk ook niet dat 49euro realistisch si voor schoenen van dolce&g
                bij shoebaloo (a`dam en r`dam) kan je een boel merkschoenen kopen, je betaald er wel voor..
                ze hebben tevens een outlet store.. maybe kan je op de site vinden waar die zich bevindt

SHOEBALOO | Gucci, Dior, Prada, Bikkembergs, Fendi, Moschino, Miu Miu, Marc Jacobs, Alexander McQueen
                Failure will never overtake you, if your determination to succeed is strong enough.

Comment

je kan bij efashion..... wel je schoenen bestellen en je krijgt ze ook wel.
                  alleen zijn ze wel nep.

Comment

kevf

Ebay is geweldig, had daar 4 replay blousjes besteld en 2 stofbroeken van hugo boss (die waren well nep) who cares? 12 euro inclusief verzendkosten en ze zitten heerlijk.

Comment

Originally posted by harold View Post
                      Ja maar ik moet shippingkosten betalen, dus dan heb ik ook kans dat de douane het tegen houden. Dus betaal ik voor niks.

Grtz...
                      Je moet alleen een extra boete van 30 euro er overheen betalen dan.

Maargoed dat je ff hebt gegoogled want anders was je dus mooi je geld kwijt
                      Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                        kevf

Ebay is geweldig, had daar 4 replay blousjes besteld en 2 stofbroeken van hugo boss (die waren well nep) who cares? 12 euro inclusief verzendkosten en ze zitten heerlijk.
                        Ik hoor dat veel van gasten ik snap dan alleen niet waarom je dat koopt als het nep is.
                        Je kunt dan toch net zo goed iets bij de CenA kopen, nu loop je in goedkope kleren met een merkie erop, de kwaliteit is lang niet van hetzelfde als de originele.

Meeste spullen van ebay zijn trouwens ook nep stond laatst een heel artikel in de krant de prijzen zijn namelijk nog goedkoper dan de inkoopsprijzen, meeste spul is namaak dat uit turkije etc. komt.

Ik vind dat als je perse in merkkleding wil lopen moet je wel echt hebben, je koopt toch ook geen opel en zet er dan een mercedes embleem op.

Comment

Ik koop weinig merkkleding maar af en toe kan het geen kwaad om nep spul in huis te halen. Kwaliteit... tja, heb de producten vaak genoeg in de wasmachine gegooid maar ze zien er nog steeds erg goed uit.

Comment

Ja dat snap ik wel maar dan draag je het dus puur om het merkje dat erop zit, en misschien dat jij het niet doet maar bij mij in de buurt zie ik veel gasten met hele merkpakken aan die dan nep zijn en dan verkonkondiggen ze nog dat het echt is ook, dat snap ik dus niet.

Ps verder moet ieder natuurlijk voor zich weten wat hij draagt maar ik vind dat je wel eerlijk moet blijven.

Ik draag ook veel merkkleding, ik koop alles van gstar voor inkoopsprijzen omdat een vriend een eigen winkel heeft, maar ik zou nooit nepkleding kopen en dan zeggen dat het echt is.
                            Ik train zelf ook wel in armani shirts uit turkije maar zou nooit zeggen dat ik ze in de pc hooft heb gekocht voor 250 euro per stuk.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                              Ik vind dat als je perse in merkkleding wil lopen moet je wel echt hebben, je koopt toch ook geen opel en zet er dan een mercedes embleem op.
                              Agree.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X