Verhalen topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• zit Sodaar al te likken, en die houdt niet van groene zeep. Onderhandelen zat ondertussen nog achter de "chickens" aan, en
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• besloot omdat ie ze niet te pakken kon krijgen Fanatic maar es een keiharde beurt te geven.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

• zag hij sodaar met het schuim op zijn mond en dacht ojee die heeft echt BSE. Hij....

Comment

• pakte wat kippenstront deed het in een injectie, en gaf het aan sodaar, Hier knul hier word je groot en weer gezond van...

Comment

• Possel injecteerde zelf ook wat en begon ineens sterretjes te zien..

Comment

• ik riep om de hulp van de grote beer die mij die zooi verkocht had... echter

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
                ik riep om de hulp van de grote beer die mij die zooi verkocht had... echter
                het bleek Mr Bodyfood te zijn die overal achter zat! Heel bodynet kwam in actie en..

Comment

• besloten om een selectie te maken van de 10 sterksten beste eervolste, die de eer kregen om..

Comment

• de ophaler op de hoogte te brengen dat hij moest opassen met zijn woorden, anders moet hij straks weer zijn excuses gaan aanbieden. De ophaler gaf toe dat hij de kippenstront elders was verzameld en deze niet

Comment

• zelf had gekocht en geladen. Hij was onterecht beschuldigd door..

Comment

• sakurakilla, leipe ouwe en sodaar die

Comment

• in het doetjes cafe zijn training aan het volgend was met....
                          Calisthenics / Street workout

Comment

• Met 2 zware dumbells van 2 Kg. Want gister
                            Im not fat!! - Im big boned!!

Comment

• Had Hnk zijn ogen dicht geplakt met een prittstift en had het zich dus verbeeld. Op dat zelfde ogenblik elders in het land was kevf bezig met...

Comment

• poolstok-springen want hij deed mee aan.....
                                Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X