weightlifting ongelukken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• weightlifting ongelukken

ik kwam hier op het forum dat topic tegen van jean pierre fux, waar hij zijn spieren scheurt met het squatten en toen ben ik is gaan zoeken naar wat foto's of filmpjes ervan. Die heb ik helaas niet kunnen vinden, maar wel wat andere filmpjes van bloopers of ernstige ongelukken. Er zitten wat grappige tussen maar sommige zijn ook echt heel erg. Die met die jongen en zijn aquarium vond ik heel grappig, net als de man die zijn buik aan het trainen is op de machine en er dan af valt. Het ene laatste filmpje in de eerste link vond ik echt heel extreem van die jongen die wil gaan squatten en het gewicht in zijn nek krijgt, man je zou je nek breken.

Hier wat links dan van wat ongelukken

YouTube - Gym bloopers and accidents #1 - 22 mishaps
    YouTube - Compilation of the Best Weight Lifting Accidents
    YouTube - Powerlifting gone terribly wrong
    Owner of the Iron Playground.

Originally posted by jordy View Post
    ik kwam hier op het forum dat topic tegen van jean pierre fux, waar hij zijn spieren scheurt met het squatten en toen ben ik is gaan zoeken naar wat foto's of filmpjes ervan. Die heb ik helaas niet kunnen vinden, maar wel wat andere filmpjes van bloopers of ernstige ongelukken. Er zitten wat grappige tussen maar sommige zijn ook echt heel erg. Die met die jongen en zijn aquarium vond ik heel grappig, net als de man die zijn buik aan het trainen is op de machine en er dan af valt. Het ene laatste filmpje in de eerste link vond ik echt heel extreem van die jongen die wil gaan squatten en het gewicht in zijn nek krijgt, man je zou je nek breken.

Hier wat links dan van wat ongelukken

YouTube - Gym bloopers and accidents #1 - 22 mishaps
    YouTube - Compilation of the Best Weight Lifting Accidents
    YouTube - Powerlifting gone terribly wrong
    Die laaste vind ik de max, no lift roepen ze dan af. Wat was het dan wel.
    Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

hahahah eerste filmpje rond de 2:00 min .. prachtig

Comment

Zal die sukkels leren die nog steeds hun greep met de bp zo debiel houden.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Eerste - 4.30.

Comment

Deze heeft er niet veel mee te maken maar je hoort gewoon die bot knakken. o-O.

http://www.youtube.com/watch?v=D8VuP...ngelukken.html

Comment

Originally posted by Nex- View Post
              Deze heeft er niet veel mee te maken maar je hoort gewoon die bot knakken. o-O.

http://www.youtube.com/watch?v=D8VuP...ngelukken.html
              aah damn ook niet echt lekker

Comment

je hoorde het kraken
                en dan toch nog willen opstaan
                pijnlijk

Comment

ik heb ook een keer een zooitje filmpjes gepost ik zal ze eens opzoeken.
                  http://forum.bodynet.nl/alles-wat-of...niet-moet.html

Comment

1e filmpje 5.40 min. prachtig

Comment

1e filmpje.
                      WTF is die vrouw aan het doen die het gewicht met haar hele lichaam moet trekken. Doe de oefening dan niet.

en rond 1.05. Welke debiel pakt dan ook de bankdruk stang op die manier beet. Je kan er niet in knijpen en fatsoenlijk kracht zetten.

2:00 rofl at kneusje die met zijn barbel zijn vistank breekt en om mamma raapt :P

Let's get Phyiscal

Sommige mensen zouden niet in de buurt van een gym mogen komen.

Comment

Doet me denken aan de Gym bij mij, zulk soort dingen.

Dr is een pa met z'n zoon, altijd hetzelfde outfit aan samen en beiden een haarband in (terwijl ze geen lang haar hebben) Ze doen dan altijd alleen maar machines en die je dan met je voet moet 'indrukken' zodat je betere grip hebt. Hun doen die oefeningen dan max en gebruiken alleen hun voet en duwen dan dat ding omlaag en weer terug, terwijl het een machine is voor je schouders en de andere is voor je borst. Hilarisch!

Comment

hahaha nu lachen we trouwens wel om anderen maar ik weet zelf ook nog heel goed toen ik nog maar net bankdrukte had ik eigenlijk ook nog niet zo'n idee van waar ik mee bezig was. Had dus een paar trainingen daarmee achter de rug en iets te fanatiek natuurlijk, was iets te fanatiek en iets te veel onderschat dus ik een flink gewicht d'r op gooien wou wel is kijken of ik dat kon drukken. Ja niet dus he en had nog is geen spotter ook, ik duw em uit het rek en opeens merk ik dat het tog wel beetje tegenvalt. Naar beneden ging wel maar trug naar boven niet heb geloof ik zo'n 10 minuten zo met die barbell op me borst gelegen (wel vast blijven houden natuurlijk) wel geprobeerd om er onderuit te komen maarja dat ging dus niet. Kwam d'r na zo'n 10 minuten eindelijk iemand helpen sooow kan je vertellen op dat moment vind je dat niet leuk, deed egt pijn ook aan me armen. Heb het daarna ook nooit meer gehad.

Comment

Ik ging een keer in een iets te wijd shirt op zon crosstrainer en op de een of andere manier blijft me mauw achter de arm hangen en ik wordt over dat ding heengetrokken en zo tegen de spiegel aan gesodemieterd met een dikke scheur in me voorhoofd 2 gekneusde ribben was dat best een you-tube waardige actie.

Comment

in de eerste filmpje hebben vast wel een paar een paar ribben gebroken.
                              Vind die gast ook wel grappig, die op een gegeven moment het gewicht wil weg duwen, maar dit heel moeizaam gaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X