wat is jou droomfysiek?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Geen idee wie het is maar dit vind ik wel echt vet

Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
      Geen idee wie het is maar dit vind ik wel echt vet

WBFF Pro Male Fitness Model Rob Riches Talks With Simplyshredded.com | SimplyShredded.com
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Dit vind ik toch echt een gigantisch bruut én mooi fysiek. (voor de nieuwsgierige: het is Flex Wheeler). Forever mirin dat taille met zulke delts en lats en benen.
        Last edited by Iron Mind; 30-05-2013, 20:55.
        "Straight outta gym"

Comment

• @Pescatore meen je niet . Dat is Rob Riches, echt een goeie borst heeft die gast. Dit is een mooi filmpje, hier krijgt ie tip/adviezen van Mike o'Hearn

Nice body but what can you do with it - part 8 - Power Lifting (MIKE O'HEARN) - YouTube
          Benchpress: 1x110 Deadlift: 1x215 Squat 1x150

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post

Dit vind ik toch echt een gigantisch bruut én mooi fysiek. (voor de nieuwsgierige: het is Flex Wheeler). Forever mirin dat taille met zulke delts en lats en benen.
            arnold noemde het niet voor niets eens de beste bber die op aarde rondloopt.
            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Tja, welke foto post je op zo een vraag? Naturel, paar lichaamaamsdelen die boven het ander uitsteken(wide lats/side shoulders voor mij), een goeie combinatie van massa en ongeveer 10-12 bf is al genoeg voor mij, hoeft niet eens gekuurd voor te worden waar de meeste foto's hier laten zien dat zonder niet kan, dat loopt namelijk tegen alles waar ik voor train..
              Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

• Originally posted by haci View Post
                Tja, welke foto post je op zo een vraag? Naturel, paar lichaamaamsdelen die boven het ander uitsteken(wide lats/side shoulders voor mij)
                En benen die zonder behulp van squats ontwikkeld zijn ...
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

• Nicole Wilkins, daar droom ik bijna elke nacht over, zelfs dagdromen doe ik van haar....en ooit wilde ze met me daten
                  "You are what you eat..."
                  That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                    En benen die zonder behulp van squats ontwikkeld zijn ...
                    Idd, waarom een oefening doen dat gebaseerd is op kracht en zoveel riskeren als het ook zonder kan, want ik weet zeker dat later in het leven iemand mij gaat bevelen om met 250 kilo atg te squatten en mijn galon of melk te drinken
                    Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

• Originally posted by Robbie1970 View Post
                      Nicole Wilkins, daar droom ik bijna elke nacht over, zelfs dagdromen doe ik van haar....en ooit wilde ze met me daten
                      Ik ben verliefd op haar sinds ik die foto zag dat ze omgekeerd aan het hacksquatten is

Comment

• Originally posted by LazarAngelov View Post
                        @Pescatore meen je niet . Dat is Rob Riches, echt een goeie borst heeft die gast. Dit is een mooi filmpje, hier krijgt ie tip/adviezen van Mike o'Hearn

Nice body but what can you do with it - part 8 - Power Lifting (MIKE O'HEARN) - YouTube
                        Ik ben niet zo goed thuis in de celebs van de bb wereld , what can I say?
                        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• een fysiek als dit zou ik wel willen hebben over een paar jaar.

Comment

• zie nu pas dat dit tzelfde fysiek is als in de openingspost :P

Comment

• Mirin'

Comment

• Zo, die heeft 5 flessen olie over zich laten vallen
                                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X